أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۲۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۷ مهر ۱۴۰۱
بر اساس ارزیابی های وزارت بهداشت
بررسی های هفتگی وزارت بهداشت از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی دوران پاندمی کرونا در کشور، نشان می دهد که میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی به شدت کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، میانگین استفاده از ماسک در شاغلین و خدمت گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی استان‌های کشور از ۶ تا ۱۳ مهر بالغ بر ۱۹.۶۹ درصد بوده است.

بر همین اساس، بیشترین میزان رعایت در استان خراسان جنوبی با ۳۵.۵۰ درصد و کمترین میزان رعایت مربوط به یزد با ۹.۳۰ درصد بوده است.

همچنین میانگین استفاده از ماسک در شاغلین و خدمت گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی کشور از ۳۰ شهریور تا ۱۳ مهر ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۹.۶۹ درصد بوده است.

بر همین اساس، بیشترین میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی مربوط به دانشگاه‌ها با ۷۲.۵۰ درصد و کمترین میزان استفاده از ماسک مربوط به اماکن با ۱۳.۳۹ درصد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها