يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۲۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۷ مهر ۱۴۰۱
دشمنِ کم‌آورده، تودهنی خورده و ناامید از ملت مؤمن، آگاه و مبارز، دیروز اوباش اجاره‌ای خود را به‌عنوان نوچه‌های داعش به خیابان فرستاد، آنها هم خوراک‌شان محتوای سطل‌های زباله است که به آتش بکشند و فرار کنند. تروریست‌های بدبخت اجاره‌ای که هر لحظه و هرچه سریع‌تر در تور سربازان و پاسداران گمنام و امنیت‌ساز امام زمان(عج) گیر خواهند کرد. 

به گزارش پایگاه 598، کیهان نوشت:

دشمنِ کم‌آورده، تودهنی خورده و ناامید از ملت مؤمن، آگاه و مبارز، دیروز اوباش اجاره‌ای خود را به‌عنوان نوچه‌های داعش به خیابان فرستاد، آنها هم خوراک‌شان محتوای سطل‌های زباله است که به آتش بکشند و فرار کنند. تروریست‌های بدبخت اجاره‌ای که هر لحظه و هرچه سریع‌تر در تور سربازان و پاسداران گمنام و امنیت‌ساز امام زمان(عج) گیر خواهند کرد. 

افعی سر خود را به دیوار می‌کوبد؛ این حال و روز جبهه درمانده معارض انقلاب اسلامی است که علی‌رغم نهایت به‌کار بستن دشمنی خود، ایران قوی و ملت آگاه و وفادار ایران اسلامی را می‌بیند و تروریست‌های اجاره‌ای خود را به خیابان می‌فرستد و عقده‌گشایی می‌کند.‌ دیروز عده اندکی اوباش اجاره‌ای دشمن در برخی نقاط سطل زباله آتش زدند و راهبندان ایجاد کردند.

دشمنِ کم‌آورده، تودهنی خورده و ناامید از ملت مؤمن و مبارز تقلای تعطیلی چرخه اقتصاد و آموزش در کشور دارد. دشمن فاقد پایگاه میان مردم است و می‌خواهد با اوباش اجاره‌ای خود چوب لای چرخ کسب‌وکار و تولید علم و فناوری بگذارد.

حتی پزشکی خبر داد که اوباش در سنندج، کسبه‌ای را که حاضر به تعطیلی مغازه‌های خود نشده‌اند، مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند به‌‎طوری‌که در بیمارستان بستری شده‌اند. در بازار تهران هم اغتشاشگران کسبه را به بستن مغازه‌ها مجبور می‌کردند. آنها تهدید کردند که اگر مغازه‌ها بسته نشود، آتش می‌زنند. در خیابان خودروها را مجبور به بوق زدن می‌کردند و خودروی راننده‌ای را که به آنها بی‌اعتنایی می‌کرد، با لگد می‌کوبیدند. برخی سلبریتی‌های بی‌حیثیت نیز همانند افراطیون مدعی اصلاحات(بقایای فتنه 88) عامل نیابتی دشمن در داخل شده‌اند و آتش تهیه می‌ریزند. به سادگی وطن و ملت خود را می‌فروشند و همصدا و همکار دشمن شده‌اند. این دو طیف به‌عنوان پادوی داخلی و مجری توطئه دشمن و برهم‌زنندگان امنیت کی قرار است متلاشی شوند؟ چقدر باید گذاشت از آزادی سوءاستفاده کنند و علیه انقلاب و نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، با دشمن هم‌پیاله شوند؟ تا کی باید بتوانند هر روز واقعیت را تحریف و وارونه‌نمایی کنند؟ سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا را تبرئه و توجیه کنند؟ نظام اسلامی را در برابر زورگویی غرب تخطئه کنند؟ در مبانی اسلام و انقلاب تشکیک و مقدسات را آماج حمله قرار دهند؟ دروغ‌پراکنی و اذهان را مشوش کنند؟ سوژه‌ها و گزارش‌هایشان با رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب، هم‌پوشانی داشته باشد؟ و هرچند سال فتنه و غائله به پا کنند و امنیت مردم را بگیرند؟ دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و نظامی همان‌گونه که سر افعی را در آن سوی مرزها زدند، باید اشرار مدعی اصلاحات و برخی سلبریتی‌ها را که تحریک به آشوبگری و آتش زدن اموال مردم کردند و موجب خسارات گسترده به جان و مال مردم و امنیت کشور شدند، تحت تعقیب و مجازات قرار دهند.
توهّم اینترنشنال دانشگاه الزهرا(س)را به خیابان شریعتی برد!
دلارهای بن‌سلمان عقل را هم ضایع می‌کند
دیروز تلویزیون سعودیِ ایران اینترنشنال ویدیویی که می‌گوید متعلق به خیابان شریعتی است را تجمع دانشجویان دانشگاه الزهراء(س) جا زد!
به گزارش تسنیم، ایران اینترنشنال پس از انتشار خبر حضور آیت‌الله رئیسی در دانشگاه الزهراء(س)، ویدیویی منتشر کرده و می‌گوید مربوط به کشف حجاب دختران در مقابل این دانشگاه در اعتراض به حضور رئیس‌جمهور است! گوینده سعودی اینترنشنال، می‌گوید که این تصاویر مربوط به 16 مهر و خیابان شریعتی است و ایران اینترنشنال تیتر می‌زند که «دانشجویان دانشگاه الزهرا همزمان با حضور رئیسی، حجاب از سر برداشته و تجمع کردند»!
تلویزیون سعودی در این گزارش دو توهم بزرگ زده است؛ نخست اینکه دانشگاه الزهرا را در عرض چند ساعت از ونک به خیابان شریعتی منتقل کرده، که از قضا کار سنگینی است! هرچند احتمالاً برای کسی که بتواند وجدان خود را برای خیانت به وطن با دلار بن‌سلمان قاتل راضی کند، جابه‌جا کردن کیلومتری دانشگاه هم چندان سخت نیست! کار دیگر تلویزیون سعودی جازدن دانش‌آموز به‌عنوان دانشجوی دانشگاه الزهرا است!
طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آغاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند. همین مسئله باعث خشم آشوبگران شده بود. در حالی که کسبه و مردم مشغول کار و فعالیت روزانه بودند جمعیتی۴۰ الی ۵۰ نفره با حمله به کانکس ناجا و آتش زدن آن قصد ناامن کردن فعالیت اقتصادی مردم را داشتند. این جمعیت کوچک با شکستن شیشه‌های دادگستری تلاش داشت تا بازار را ناامن کنند که با برخورد نیروهای انتظامی مواجه شده و از بازار به سمت پارک‌شهر و خیابان‌های اطراف پراکنده شدند. جمعیتی حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر هم در خیابان لاله‌زار با آتش زدن چند سطل زباله سعی در ملتهب کردن فضا داشتند که با پرتاب گاز اشک‌آور مجبور به فرار شدند. بسیاری از کسبه برای در امان ماندن جان و اموال خود ترجیح دادند تا زودتر از روزهای گذشته به کار خود پایان دهند. بازاریان خواهان برخورد شدید و بدون مماشات با اخلالگران امنیت فیزیکی و اقتصادی در تهران و به‌خصوص محل کسب‌وکار مردم هستند.
وظیفه‌شناسی و ازخودگذشتگی بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)
در منطقه 12 تهران که محدوده بازار را شامل می‌شود، بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) با ازخودگذشتگی و ایستادگی مقابل اغتشاشگران آرامش را به بازار برگرداندند. برخی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام‌خمینی(ره) دیروز در راه ایجاد امنیت متحمل جراحت شدید و حتی تخلیه چشم شدند.
بازاریان با اغتشاشگران همراهی نکردند
به گزارش فارس، ظهر شنبه محدوده بازار تهران شاهد حضور محدود اغتشاشگران بود. جمعیتی حدودا 40 نفره از انتهای خیابان پامنار به سمت ابتدای این خیابان حرکت کردند و خواستار حمایت بازاریان از اغتشاشات شدند. جوانی که پیراهنی قرمز بر تن داشت جلودار اغتشاشگران بود و سعی در تهییج جمعیت داشت. کسبه بازار اما بی‌اعتنا به درخواست اغتشاشگران فقط نظاره‌گر شعارهای آنها بودند. با بی‌توجهی مردم و رسیدن اغتشاشگران به کیوسک نیروی انتظامی که در مقابل خیابان ناصرخسرو قرار داشت ابتدا اغتشاشگران شیشه‌های کیوسک پلیس را شکسته و سپس آن را به آتش کشیدند. اغتشاشگران سپس به محل‌های فروش بلیط ون آسیب وارد کردند و سطل‌های زباله را به آتش کشیدند. در همین لحظات نیروهای انتظامی خود را به محل این اتفاقات رساندند و با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند. گروهی از دانشجویان دانشگاه تهران دیروز ضمن تجمع در داخل دانشگاه، شعارهای ساختارشکنانه سر دادند. بخش دیگری از دانشجویان در پاسخ به شعارهای هنجارشکنانه «حیدر حیدر» سر دادند، «ما لشکر امامیم آماده قیامیم» از جمله دیگر شعارهای دانشجویان بود. این تجمعات از مقابل درب اصلی دانشگاه آغاز شد و تا درب دانشکده ادبیات کشیده شد. یکی از مخالفان صف خود را از شعارهای هنجارشکنانه جدا می‌کند و می‌گوید که اعتراض‌شان باید مسالمت‌آمیز و بدون خشونت باشد‌. همچنین، عده‌ای سعی کردند تا با ایجاد تنش‌های ساختگی و مضاعف، درگیری فیزیکی بین دو طیف را آغاز کنند که البته این اقدامات با هوشیاری دانشجویان بسیجی نتیجه‌ای دربر نداشت. نیروهای بسیج دائما دانشجویان را به آرامش دعوت و به طرف مقابل توصیه کردند تا شعار ساختارشکنانه سر ندهند.
یک نفر توسط ضد انقلاب در سنندج کشته شد؛ ادامه پروژه کشته‌‌سازی توسط دشمن
دشمن مستأصل پروژه کشته‌‌سازی خود را ادامه می‌دهد. فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: یک راننده پراید که حوالی ظهر شنبه در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود، توسط ضدانقلاب کشته شد.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای ضدشورش سلاح جنگی در اختیار ندارند و بررسی‌های ما نشان می‌دهد اساسا نیروهای پلیس در زمان حادثه در این نقطه حضور نداشته‌اند، این موضوع نشان می‌دهد این فرد در قالب پروژه کشته‌‌سازی توسط ضدانقلاب کشته شده است.
این اقدام ضدانقلاب قبلاً هم سابقه داشته است به طوری که در ابتدای ناآرامی‌های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهرهای سقز، دیواندره و دهگلان توسط ضدانقلاب کشته شدند.
 
بیانیه کانون دانش‌پژوهان نخبه با صدها مدال المپیادی
هدف اصلی دشمنان توقف حرکت شتابنده کشور در همه عرصه‌هاست
کانون دانش‌پژوهان نخبه با ۳۰ سال سابقه در زمینه تربیت نخبگان و کسب صدها مدال المپیاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدف اصلی دشمنان توقف حرکت شتابنده کشور در همه عرصه‌ها و به‌طور خاص پیشرفت‌های علمی از طریق تعطیلی دانشگاه‌ها و اختلال در فرآیند تحصیلی دانش‌آموزان است.
به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: هم‌زمان با چهل‌ودومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در حالی که حضور حماسی ۲۱ میلیونی اربعین حسینی و رزمایش بزرگ مسلمانان و شیعیان از بیش از ۷۰ کشور جهان برگزار شد و از سوی دیگر شاهد موفقیت‌های دیپلماسی انقلاب اسلامی در سازمان ملل و کشورهای منطقه بودیم، بار دیگر خباثت و شیطنت دشمنان با راه‌اندازی اغتشاشات کور و بی‌هدف نمایان شد.
این بیانیه می‌افزاید: این تحرکات که به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان شروع شده بود در ادامه به هتک حرمت نوامیس مردم، مقدسات و ارزش‌ها و اماکن مقدس اسلامی مانند مساجد و امامزادگان رسید و در کمال ناباوری با اهانت به قرآن و پیامبر گرامی اسلام و معصومین علیهم‌السلام نیت پلید طراحان آن را برملا ساخت تا مشخص شود اهداف اصلی این تحرکات چیست.
کانون دانش‌پژوهان نخبه در این بیانیه تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان توقف حرکت شتابنده کشور در همه عرصه‌ها و به‌طور خاص، پیشرفت‌های علمی از جمله گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان است و یکی از راه‌هایی که برای رسیدن به آن متصور هستند، توقف این حرکت علمی، از طریق تعطیلی دانشگاه‌ها با محوریت دانشگاه بزرگ شریف و اختلال در فرآیند تحصیلی دانش‌آموزان و سرگرم کردن آنها به امور هیجانی است. دانشگاهی که اساتید و دانشجویان دلباخته به اهداف ایرانی اسلامی در آن کم نیستند و شبانه‌روز در جهت ارتقای علمی کشور و گام برداشتن در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی فعالیت دارند. اما متاسفانه این روزها شاهد کند شدن این حرکت در دانشگاه به‌دلیل ممزوج شدن مطالبات حق دانشجویان و اساتید، با مطالبات ناحق همراه با هیجانات کاذب و رفتارها و اعمال و کلمات خلاف شأن دانشگاه و دانشجو هستیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: کانون دانش‌پژوهان نخبه به‌عنوان یک تشکل خودجوش مردمی با قریب سی سال سابقه در زمینه تربیت نخبگانی و کسب صدها مدال المپیاد و قبولی‌های متعدد سالیانه در دانشگاه‌های برتر که افتخار پنج دوره اهدای مدال المپیاد به مقام معظم رهبری(مدظله) را نیز دارد و خود را پیشرو و علمدار این حرکت نمادین می‌داند، اعلام می‌کند که ساحت نخبگان واقعی ایران از این اعمال شنیع و خلاف عقلانیت و عفت مبرا است و دلباختگی به این خاک و نظام مقدس و تلاش در جهت شکوفایی و اقتدار روزافزون آن، وجه همت روزانه‌شان است.
در بیانیه مذکور خاطرنشان شده است: اعضای کانون دانش‌پژوهان نخبه ضمن تجدید میثاق با امام و شهیدان، به‌خصوص شهدای عرصه علم و دانش، آمادگی کامل خود را برای دفاع و حفظ نظام اسلامی اعلام نموده و به مراد و مقتدای خود، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی عرضه می‌دارند که تا پای جان در راه دفاع و اعتلای میهن اسلامی و عمل به رهنمودها و منویات ایشان خواهند ایستاد.
لازم به یادآوری است، ایران قوی و قدرتمند، خار چشم رژیم‌های یاغی غربی است و تقلا برای ایجاد ناامنی با تروریست‌های اجاره‌ای ناشی از درماندگی آنهاست. از سر همین استیصال است که غربی‌ها روز شنبه با تحریم و قطعنامه جدید، خواستند فتنه مرده را شوک درمانی کنند.
اکبر گنجی، ضدانقلاب فراری اواخر اسفند 98 در حالی که چهار ماه از فتنه آبان‌ماه نمی‌گذشت، از پروژه ایجاد جنگ و نزاع در میان مردم ایران خبر داد: «ما کارمندان دولت‌‌‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. وظیفه ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی، وحشت‌افکنی است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و... هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی هستیم. تلویزیون مال بن‌سلمان است و «منبع معتبر» هم کسی جز خود او نیست... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌‌های تاریخ نتوانست انجام دهد، ما موظفیم با کرونا‌هراسی انجام دهیم.» نمود‌های میدانی آن ماموریت وطن‌فروشانه در قالب آتش زدن سطل زباله و تهدید کسبه به بستن مغازه‌ها توسط اوباش اجاره‌ای دیده می‌شود که با هوشیاری ملت بصیر و سربازان و پاسداران گمنام امام عصر(عج) به جهنم می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها