أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۲۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
ارتش لبنان در بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روسیا الیوم، ارتش لبنان روز یکشنبه از نقض حریم آبی این کشور توسط قایق‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارتش لبنان اعلام کرد که یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی حریم آب‌های منطقه‌ای لبنان را نقض کرد.

در این بیانیه آمده است که در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۷ مهر) یک قایق جنگی دشمن اسرائیلی اقدام به نقض حریم آب‌های منطقه‌ای لبنان در مقابل رأس النافوره کرد.

این بیانیه می‌افزاید که قایق جنگی رژیم صهیونیستی به مدت ۳۵ دقیقه و حدود ۲۵۹ متر حریم آبی لبنان را نقض کرد.

این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در حالی است که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی لبنان و سرزمین‌های اشغالی در حال برگزاری است و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به تل آویو هشدار داده است در صورتی که لبنان نتواند از منابع دریایی و نفتی و گازی خود بهره ببرد، به هیچ طرف دیگری اجازه این کار داده نخواهد شد.

در همین راستا، میشل عون رئیس جمهور لبنان روز یکشنبه گفت که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در تماس تلفنی به او گفته است که نسخه نهایی پیشنهاد ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی طی ساعات آینده ارسال خواهد شد.

وی در گفتگوی تلفنی با هوکشتاین در جریان آخرین نتایج تماس‌ها درباره ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

بر همین اساس دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که میشل عون در تماس تلفنی با میانجی آمریکا درباره آخرین تحولات پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها