أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۳۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
با مصدومیت بازیکنان ایران
مصدومیت‌های اخیر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی یادآور اتفاقاتی است که در سال ۲۰۰۶ برای تیم برانکو ایوانکوویچ افتاد و نتایج تیم ملی در جام جهانی را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی از ۲۹ آبان ماه سال جاری در کشور قطر آغاز می‌شود که گرمای هوای کشور میزبان باعث برگزاری این مسابقات در فصل پاییز شد.

از این رو کشورهای شرکت کننده در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال ملی در سال ۲۰۲۲ رقابت‌های فوتبال باشگاهی را ادامه می‌دهند تا در کوران این بازی‌ها بازیکنان خود را در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار دهند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز برای آماده سازی هرچه بیشتر ملی‌پوشان داخلی قصد دارد هر هفته آنها را به مینی کمپ‌های دو روزه دعوت کند تا بازیکنان تیم ملی با هماهنگی بیشتر برای این بازی‌ها آماده شوند.

با این حال هرچه به شروع بازی‌های جام جهانی قطر نزدیک می‌شویم نگرانی درباره مصدومیت بازیکنان داخلی و لژیونرها بیشتر می‌شود. سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن که یکی از امیدهای اصلی گلزنی برای تیم ملی ایران است به دلیل مصدومیت حدود ۶ هفته نمی‌تواند بازی کند. از سوی دیگر میلاد سرلک هافبک پرسپولیس در جریان بازی با سپاهان نیز مصدوم شد تا او نیز حضورش در جام جهانی قطر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

موج مصدومیت ملی‌پوشان فوتبال ایران در حالی آغاز شده است که بازیکنانی همچون وحید امیری و علیرضا بیرانوند با دردهای کهنه و قدیمی در تمرینات حضور دارند اما کی روش امیدوار به حضور تمام نفرات فعلی است تا بتواند با تمام قدرت برای تقابل با انگلیس، آمریکا و ولز آماده شود.

کی روش چنین شرایطی را در حالی پشت سر می‌گذارد که مشابه آن را برانکو ایوانکوویچ در مسیر جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان طی کرده بود. برانکو در آن روزها بازیکنانی همچون علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و ... را به دلیل آسیب دیدگی در چند روز مانده به شروع رقابت‌ها در اختیار گرفت اما اثرات همین تیم نامنظم و پر از ستاره‌های آسیب دیده دو شکست مقابل مکزیک و پرتغال و یک تساوی مقابل آنگولا را به همراه داشت.

باید دید ستاره‌های تیم ملی ایران قبل از شروع رقابت‌ها می‌توانند خودشان را در هواپیمای این تیم برای پرواز به سمت قطر آماده کنند یا جا مانده‌های بزرگ تیمی می‌شوند که امیدواری زیادی به کسب نتیجه و صعود از گروه B برای آنها از سوی برخی هواداران کی روش و تیم ملی ایران وجود دارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها