أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۳۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
کاکا:
ستاره پیشین تیم ملی برزیل می‌گوید که هموطنش دیگر قصد ندارد برای بازگشت به تیم پیشین خود اقدام کند.

به گزارش پایگاه 598، کاکا در گفت‌و‌گو با نشریه آ اس اسپانیا ادعا کرد که هموطنش نیمار دیگر تمایلی برای بازگشت به تیم سابق خود بارسلونا ندارد. نیمار سال 2017 با پرداخت شدن بند فسخ 222 میلیون یورویی‌اش با بارسلونا از سوی پاری‌سن‌ژرمن به تیم فرانسوی پیوست اما او سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داد تا راهی برای بازگشت به نوکمپ پیدا کند که البته موفق نشد. با پیوستن لیونل مسی به پاریسی‌ها، به نظر می‌رسد که رویکرد نیمار هم عوض شده و او اکنون از وضعیتش در پارک دو پرنس راضی است. نیمار تابستان امسال هم قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد تا نشان دهد که به این زودی‌ها خیال رفتن ندارد.

کاکا نیز با تأیید این موضوع، درباره هموطن 30 ساله‌اش به آ اس گفت: من و نیمار دوستانی صمیمی هستیم. من خیلی با نیمار صحبت کردم و شکی نیست که او در آن سالی که می‌خواست به بارسلونا برگردد، فصل بدی را سپری کرده بود. امروز اما او از وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن راضی است و به آینده‌ای بلند مدت در این تیم فکر می‌کند.

ستاره سابق میلان افزود: پاری‌سن‌ژرمن سال به سال قوی‌تر می‌شود. این تیم دارد به یک انسجام قابل قبول برای بردن چیزی مهم و بزرگ مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌رسد و به همین دلیل هم نیمار از پاری‌سن‌ژرمن راضی است و هم باشگاه از او.

نیمار در این فصل شروع خوبی داشته و یکی از بهترین بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن بوده است. او برای تیم تحت هدایت کریستوف گالتیه 9 گل زده و 8 پاس گل داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها