أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۳۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
تسویه قبل از جام جهانی قطر
باشگاه پرسپولیس همچنان قصد دارد پرداختی خود به اعضای این تیم را به روز نگه دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر موفق به پرداخت ۲۰ درصد از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم و پرداخت پاداش بردهای این فصل کرده است تا آنها در شرایط مطلوب مالی باشند.

همین موضوع باعث شده تا آنها هیچ فشاری برای پرداخت پول به بازیکنان خود در روزهای اخیر نداشته باشند و درویش طبق برنامه‌ریزی مالی خود برخورد کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد میزان پرداختی به اعضای تیم را قبل از تعطیلی دوباره رقابت‌های لیگ برتر در پایان فصل به ۳۵ درصد برساند و در صورت بردهای احتمالی، پاداش آنها را نیز فوری واریز کند تا هیچکس از باشگاه طلب نداشته باشد.

همچنین مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است مشکل به وجود آمده به دلیل شکایت حقیقی یکی از طلبکاران باشگاه را که منجر به بسته شدن حساب این تیم شده است تا پایان مهرماه سال جاری حل کند تا مجموعه تحت مدیریت خود با خیالی راحت به تعطیلات متصل به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها