أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۳۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
با اغتشاش‌بازان
...اما چه از دست دادید؛ ما شهید دادیم کشته‌های شما کجا رفتند؟ ما چند چهره مشهور ورزشی و هنری را از دست دادیم شما کانال رخنه سبک زندگی غربی در کشور را از دست دادید.

تقسیم بندی اغتشاش‌ گران به چند گروه/ از عناصر کم‌سن و سال تا مشهورین سیاسی و معممسرویس سیاسی پایگاه 598-عباس معلمی/ بحمدالله این اغتشاش نیز منهدم شد و بقایای آن نیز جارو خواهد شد. حال وقت آن است که محاسبه شود طرفین چه از دست دادند و چه به‌دست آوردند. اصولاً در جنگ‌ها و اینگونه مبارزه‌ها طرفین خسارت می‌بینند حتی طرف پیروز؛ همچنین ممکن است هردو دستاوردی داشته باشند حتی طرف شکست‌خورده؛ مهم سرجمع حساب دخل و خرج است و نه به حساب آوردن یک درآمد یا هزینه وهله‌ای. اغتشاش‌بازان یک طیف هستند که باید هزینه درآمد هرگروه را جداگانه برآورد کرد.

گروه اول عناصر کم‌سن و سال اغتشاش‌گر کف خیابان است؛ بچه‌جان! تعدادی سطل زباله آتش زدی و چند ایستگاه اتوبوس خراب کردی و به اموال عمومی و مردم عادی خسارت زدی چه به‌دست آوردی؟ آیا حساب ساختمان‌هایی را که به نام تو آتش زدند و افرادی را که شهید کردند را هم داری؟ فکر کردی کف خیابان هم فضای مجازی یا کارتون تام و جری است که بعد از هر شکست می‌توانی دوباره از اول شروع کنی و یا بعد از هر پیروزی بالا و پایین بپری و خوشحالی کنی؟ وقتی بزرگ شوی خواهی فهمید که باید حساب این خسارت‌ها را پس‌بدهی. اگر در این دنیا گیر نیفتادی که اول حاشا و بعد گریه و زاری کنی و غلط کردم و العفو العفو بگویی جای دیگری به صورت دقیق از تو حساب‌کشی خواهد شد. قدر کشور، مردم و نظام را بدان و در مقابل دشمن صف بکش نه در مقابل دوست. نزد خدای این مردم و نظام توبه کن و حُرّ باش و به آغوش مردمت بازگرد.

گروه دوم عناصر وابسته حاضر در صحنه خیابان و مجری دستورات سازمانی هستند که قتل و تخریب اصلی را انجام می‌دهند؛ مزدور! اگر فکر کردی پول بیگانه به تو خیری می‌رساند سخت در اشتباه هستی به سرنوشت آنهایی که قبل از تو در این چهل و چند سال این راه را رفتند نگاه کن. آیا می‌توانی چند مورد که نه حتی یک مورد را نشان دهی که خوش‌عاقبت شده باشد؟ تو در کف خیابان و در معرض خطر هستی و کارفرمایان در نقاط به‌ظاهر امن هستند. آنها بعد از سوءاستفاده، شما را به همان زباله‌دان‌هایی که آتش می‌زنید خواهند انداخت. اقلاً به فیلم‌های هالیودیِ خودشان نگاه کن که با مهرۀ سوخته چه می‌کنند. اصولاً هیچکس برای خائن به وطن پس از سوءاستفاده سوت و کف نمی‌زند.

تقسیم بندی اغتشاش‌ گران به چند گروه/ از عناصر کم‌سن و سال تا مشهورین سیاسی و معمم

گروه سوم مشهورین ورزشی و هنری هستند؛ از ریختن بنزین روی آتش اغتشاش چه دستاوردی داشتید؟ فکر کردید نظام با این حرکات ایذائی فرو می‌ریزد و به دنبال جای پا در نظام آینده بودید؟ اغتشاش‌های سال‌های قبل که پرشمارتر و گسترده‌تر بود را ندیدید؟ جمهوری اسلامی بیدی نیست که از این بادها بلرزد. اولین نصحیت به شما این است که کانال‌های خبرگیری خود را عوض کنید؛ اخبار کشور را وارونه به شما منتقل کردند. نظامی که هنگام درگیری جنگ تمام‌عیار خارجی توانست بساط منافقین تا دندان مسلح و نفوذ کرده در نظام را جمع کند این فتنه را نیز به راحتی جمع خواهد کرد. نمی‌بینید که هر فتنه از فتنه قبلی کم‌تعدادتر و دفاع مردمی از نظام وسیع‌تر و جمع‌آوری فتنه برای نظام سهل‌تر شده است؟ قطعاً شما را به خروج از کشور دعوت می‌کنند و برایتان فرش قرمز پهن می‌کنند؛ به سرنوشت آنهایی که از شما معروف‌تر و محبوب‌تر بودند نگاه کنید، ببینید بعد از چند روز با آنها چه کردند و چگونه زندگی می‌کنند؛ هرچه زودتر توبه کنید و به دامان این مردم و نظام مقتدرِ مظلوم برگردید. اعتراف به اشتباه آسان‌تر از ادامه آن و سقوط به قعر جهنم است. توصیه دوم این است که چند کلاس درس بخوانید.

گروه بعد مشهورین سیاسی یا معمم هستند که سعی کردند با اطلاعیه و سخنرانی از این اغتشاش حمایت کنند؛ از شما بی‌خردتر و احمق‌تر ندیدیم! بیچاره‌ها! فکر کردید اگر به نظام صدمه‌ای وارد شود، کسی برای شما تره خورد می‌کند؟ نمی‌بینید دشمنان نظام به خون همه ایرانی‌ها تشنه‌اند؟ شماها را اگر زودتر به جوخه‌های اعدام‌شان نسپارند به حال خود هم رها نخواهند کرد. شما که به هر حال اسمی از خدا و عالم قبر و قیامت به گوشتان خورده است به فکر پاسخ آخرتی باشید و از صبر و حوصله و رحمت نظام سوءاستفاده نکنید. مردم که نشان دادند دنبال شما نخواهند آمد با وزوز چند نفر که دور و برتان به‌به و چه‌چه می‌کنند به چاه نیفتید.

اما گروه اصلی که آمریکا، انگلیس، اسرائیل و رژیم منحوس سعودی است که خودشان هم می‌دانند این نظام با این حرکات سقوط نمی‌کند و به دنبال حرکات ایذائی و سرگرم کردن مسئولان و گرفتن امتیاز هستند؛ شما چه به‌دست آوردید؟ خسارات مالی زدید؛ آیا بیشتر از خسارات حمله صدام و منافقان است؟ آنها را که مردم و نظام بهتر از قبل ساختند، این که در مقابل این نظام مردمی چیزی نیست. چند خیابان و چهارراه را چند ساعتی اشغال کردید؛ صدام چندین شهر و منطقه مهم ما را به پشتیبانی شما اشغال کرد آخرش چه شد؟ چند نفر از نیروی شجاع و مومن انتظامی و مردم عادی را شهید کردید؛ هنوز نفهمیدید که در مکتب ما شهادت فوز عظیم است؟ آیا تشییع پر جمعیت و پراحساس شهدا را نمی‌بینند؟ آیا از شهادت مردان بزرگ انقلاب، شهدا خسارت دیدند یا مردم از نظام بریدند یا ترسیده و از نظام جدا شدند؟ اگر شهدای اول انقلاب و جنگ تحمیلی و عملیات منافقان را فراموش کرده‌اید؟ آیا تشییع پیکر پاک و صدچاک سلیمانی را هم فراموش کرده‌اید؟ آیا بین مردم و نظام فاصله افتاد؟ می‌خواستید هیچ جای دنیا هیچ مردمی انقلاب اسلامی را تقلید نکند؛ آیا کشورهای جبهه مقاومت و قدرت آنها را نمی‌بینید؟ می‌خواستید در منطقه و دنیا اعمال قدرت کنید؛ آیا مردم منطقه و دنیا بیشتر از سابق از شما حساب می‌برند یا کمتر؟ آیا دیگر در این منطقه و بخش بزرگی از جهان کسی رؤیای آمریکائی دارد؟

اما چه از دست دادید؛ ما شهید دادیم کشته‌های شما کجا رفتند؟ ما چند چهره مشهور ورزشی و هنری را از دست دادیم شما کانال رخنه سبک زندگی غربی در کشور را از دست دادید. اگر آنها مثل سابق در صدا و سیما و سینما و مطبوعات ما حضور داشتند سود بیشتری نمی‌بردید؟ بعضی از مردم ما چند روزی ارتباطات و شغل‌شان به‌خاطر قطع بعضی از شبکه‌های اینترنتی لطمه دید شما بزرگترین ابزار شبیخون فرهنگی را از دست دادید و مردم ما به خطرات این شبکه‌ها آگاه‌تر شدند. شعار دادید و بودجه تعیین کردید که شبکه‌های ماهواره‌ای فلان و چنان را راه‌اندازی می‌کنیم؛ ما را بعد از موشک نقطه‌زن به فکر موشک ماهواره‌زن یا تغییرمداردهنده ماهواره انداختید. می‌خواستید مسئولان ما را بترسانید و باج بگیرید؛ نفهمیدید که اینها پیرپاتال‌های نجومی‌بگیر منحل در فرهنگ غرب نیستند که سراب غربی را راه نجات بدانند و از ترس مرگ خودکشی کنند.

در آخر به شما توصیه می‌کنیم منتظر پاسخ در هر گوشه جهان باشید؛ جهان گسترده و بحمدالله دست جمهوری اسلامی بلند است. زمان بزن دررو تمام شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها