يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۴۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران را دنبال می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای بررسی ناآرامی های اخیر گفت: صبح امروز پیش از آغاز نشست علنی مجلس، جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور در محل سالن مشروطه برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه یکی از معاونین وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد و تعدادی از نمایندگان نیز به ارائه نظراتشان پرداختند. طبق مباحث جلسه، تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران را دنبال می‌کنند. براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: نمایندگان عضو فراکسیون نیز ضمن توجه برای حل و فصل موارد نارضایتی‌های مردمی بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک‌های معاند که با هدف ناامن‌سازی جامعه به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها