أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۴۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار وابستگان نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران گفت: امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کسی بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، همزمان با فرا رسیدن روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وابستگان نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدار کردند.

در این دیدار سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ضمن عرض خوشامدگویی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای محترم وابسته  نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران گفت: امروز به همت مجاهدت رزمندگان دریادل نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه و  اعمال اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات و امنیت مطلوبی در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید نادر مهدوی و سرداران شهید همراهش گفت: سردار شهید مهدوی و همرزمانش با مظلومیت و برای دفاع از وطن  به شهادت رسید و کاری که  این شهید والامقام و همرزمانش در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ هجری شمسی انجام دادند بسیار قابل تجلیل و تکریم است. چرا که با مقاومت و اقتدار در مقابل هجوم مذبوحانه دولت تروریست پرور آمریکا ایستادند و هیمنه پوشالی ارتش آمریکا  را تحقیر و خرد کردند.

سردار تنگسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری  صلح و دوستی متقابل میان کشورها ابراز کرد: شروع به حمله و هجوم  هیچگاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی نداشته و همیشه جمهوری اسلامی صلح و دوستی با ملت‌ها و دولت‌های همسایه را در دستور راهبردی خود داشته است ولی اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوءاستفاده کند با همان رویه و همان سطح با او برخورد می‌کنیم.

وی افزود: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی‌‍‌کنیم و هر کس بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با  تبیین موضوع خودکفایی و خود اتکایی جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات نظامی، با تربیت نیروهای جوان متعهد و دانشمند گفت: همه تجهیزات مورد نیاز مأموریت‌های نظامی توسط همین جوانان دانشمند طراحی و تولید می‌شوند به گونه‌ای که اصلأ نیازی به وارد کننده خارجی نداریم و کاملا در این حوزه مستقل هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها