يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۴۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در حین نطق خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیهوش شد.

به گزارش پایگاه 598، حسین خسروی اسفزار در نشست علنی امروز - سه شنبه ۱۹ مهر ماه- مجلس شورای اسلامی در حین نطق خود بیهوش شد و نتوانست هفت دقیقه نطق خود را به پایان رساند.

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: آقای خسروی با وجود کسالت برای ایراد نطق خود اقدام کردند که در حین نطق بدحال شدند و اکنون با ارجاع به بهداری مجلس حال عمومی ایشان مساعد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها