يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۵۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۲۱ مهر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که اروپا به دلیل قیمت بالای انرژی چاپ پول را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیزنس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در همایش هفته انرژی روسیه گفت که اروپا به قیمت‌های بالای انرژی به سادگی با چاپ پول مانند گذشته پاسخ خواهد داد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت: مشخص است که اروپا مشکل قیمت‌ها را در صورت بالا بودن چگونه حل می‌کند فقط با چاپ پول، فقط همین. ما در مورد سایر گروه‌های کالایی این موضوع را مشاهده کرده‌ایم.

پوتین گفت که مقدار پول در اتحادیه اروپا تنها در سال گذشته یک تریلیون یورو افزایش یافته است.

وی افزود: مشکل این است که اروپا با استفاده از این پول چه خواهد کرد؟

پوتین افزود: اروپا این پول را مانند استفاده در سایر کالاها، از جمله مواد غذایی برای استخراج گاز از بازار بین‌المللی استفاده خواهد کرد.

در نتیجه، سایر کشورها باید برای این منابع انرژی هزینه بیشتری بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها