يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۵۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۳ مهر ۱۴۰۱
سردار زاده کمند خبر داد
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه از آغاز ارائه تسهیلات برای سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های ۱۳۹۷ به بعد خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار محمد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: به استناد سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه یکی از اهداف طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، ایجاد تسهیلات برای اشتغال سربازان منقضی خدمت است.

وی افزود: برای تحقق این هدف رصد، هدایت، حمایت و تسهیل گری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت ۳ سال پس از خدمت، جز سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه درج گردیده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه بیان کرد: در این راستا تمامی سربازان منقضی خدمت ۱۳۹۷ به بعد که پیش، حین و یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهی نامه مهارتی دریافت کرده اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +۱۰ مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

زاده کمند در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سقف این وام مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان و مهلت بازپرداخت آن ۷ ساله با سود ۴ درصد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها