کد خبر: ۵۱۵۶۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۴ مهر ۱۴۰۱
روزنامه هم‌میهن و اعتماد در روز‌هایی که ماده اولیه و سوخت رسانه‌های داعشی و انگلیس خبیث روبه افول است، برای آن‌ها سوخت تازه ارسال می‌کنند! آن‌هم با تحلیل‌های عوامانه و مردم‌فریب.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه هم‌میهن و اعتماد در روز‌هایی که ماده اولیه و سوخت رسانه‌های داعشی و انگلیس خبیث روبه افول است، برای آن‌ها سوخت تازه ارسال می‌کنند! آن‌هم با تحلیل‌های عوامانه و مردم‌فریب.

بی‌بی‌سی فارسی در یک ساعت دوبار از قول روزنامه هم‌میهن مطالبی را نقل کرده که بوی ضدمیهنی و وطن‌فروشی می‌دهد. در یک مورد مدیر مدرسه‌ای مثلاً به این روزنامه گفته «از ما خواسته شده بچه‌ها را یکی‌یکی از مدرسه خارج کنیم تا اجتماع نشود»! اولاً صورت کلی مدارس و نوع حضور سرویس‌ها و والدین چنین امکانی را نمی‌دهد و نقل‌قول از یک مدیر مدرسه که نخواست نامش فاش شود (!) نوعی مردم‌فریبی و اغتشاش‌پروری روزنامه کرباسچی است. ثانیاً برفرض که آن مدیر مدرسه و شما در نقل‌قول از او صادق باشید، اگر پلیس برای حفظ جان بچه‌هایی که در پروژه کشته‌سازی باید از آنان محافظت شود، تدبیری اندیشیده باشد، چرا باید با طعن و کنایه شما مواجه شود؟! از اجتماع بچه‌های مدرسه‌ای دنبال چه منافعی برای جریان سیاسی و منافع خود هستید؟!

در مورد دوم این روزنامه همسو با نظر عباس عبدی که در روزنامه اعتماد آمده، مدعی شده که میلیون‌ها معترض در خانه داریم و عبدی هم نوشته «از اشتباهات حکومت این است که فکر می‌کند معترضان همین تعدادی هستند که در خیابان اعتراض می‌کنند». عبدی و کرباسچی باید بدانند این کیلویی حرف‌زدن برای فریب عوام مناسب است و شأن خود را از فریبکاری دور بدارند. دعوا بر سر تعداد معترضان که در خانه هستند و در خیابان گردن پلیس را با چاقو نمی‌برند، نیست. طبعاً وقتی دولت مورد حمایت آنان دلار ۳ هزارتومانی را ۳۰ هزارتومان کرد و رئیس‌جمهور محبوبشان هم صبح جمعه می‌فهمید که شب قبل بنزین گران شده، کثیری از مردم ناراحت و معترض می‌شوند. اما اگر عبدی و کرباسچی منصف و مصلح بودند، این همه نجابت مردم ایران را می‌ستودند و آن را بزرگ می‌داشتند که به‌رغم گرانی‌های ویرانگر اقتصادی و بربادرفتن سرمایه و داروندارشان، بردبارانه به قول آنان درخانه نشستند و حاضر نشدند روی پلیس و بسیج و کسب‌کار مردمان هم‌وطنشان اعتراض و جسارتی کنند.

اما جنابان یادشده ترجیح می‌دهند به‌جای انرژی‌بخشی به مردم و ایجاد وحدت و یکدلی، گره زندان‌هایی را که در گذشته رفته‌اند، این‌گونه باز کنند و پمپ‌بنزین بی‌بی‌سی شوند. وااسفا‌ها از این هم‌میهنی و میهن‌دوستی!

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها