أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۷۱۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۲۴ مهر ۱۴۰۱
یک مقام صنفی خبر داد؛
رییس اتحادیه صنف قنادان تهران گفت: در یک ماه اخیر بازار و همه اصناف به شدت از شلوغی‌ها و اغتشاشات اخیر جامعه آسیب‌دیده و فروشندگان با مشکل کمبود شدید فروش روبرو هستند که صنف قنادی نیز از این امر بی‌نصیب نمانده است.

به گزارش پایگاه 598، علی بهره‌مند، رییس اتحادیه صنف قنادان تهران، شیرینی فروشان و کافه‌قنادی تهران در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: در حال حاضر قیمت شیرینی و دیگر محصولات قنادی‌ها در سراسر کشور رقابتی است و هر واحد بر اساس موادی که در محصولات خود استفاده می‌کند، قیمت را مشخص می‌کند؛ به همین دلیل می‌توان گفت اتحادیه قیمت‌های دستوری ندارد.

وی افزود: با این حال طی یک ماه اخیر بازار و همه اصناف به شدت از شلوغی‌ها و اغتشاشات اخیر جامعه آسیب‌دیده و فروشندگان با مشکل کمبود شدید فروش روبرو هستند که صنف قنادی نیز از این امر بی‌نصیب نمانده است.

بهره‌مند اظهار کرد: طی یک هفته اخیر با توجه به کاهش اغتشاشات و تجمع‌ها در سراسر کشور اوضاع کمی بهتر شده، ولی انتظار داریم همانند گذشته آرامش بر بازار حکم‌فرما شود تا اصناف مختلف بتوانند با آرامش به فعالیت تجاری خود ادامه و مردم نیز کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

این مقام صنفی یادآور شد: نمی‌توان آمار دقیقی از میزان خسارت قنادی‌ها در کشور تخمین زد؛ ولی پرواضح است که آنها زیان زیادی طی این مدت داشته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها