يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۹۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۸ مهر ۱۴۰۱
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال که خواهان دریافت غرامت ۹ میلیون دلاری از این باشگاه شده بود، از رد شدن شکایتش در دادگاه عالی ورزش اظهار تعجب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دادگاه عالی ورزش CAS سرانجام و بعد از چند سال تکلیف یکی از پرونده‌های پیچیده فوتبال ایران را مشخص کرد. این پرونده مربوط به شکایت «لئاندرو پادوانی» مدافع سابق و برزیلی استقلال بود که بعد از آسیب دیدگی در ایران و مصدومیت نخاع، ویلچرنشین شد و برای ادامه درمان خود به برزیل رفت.

این مدافع باوجود آسیب دیدگی در استقلال، بارها مدعی شد که باشگاه ایرانی به تعهداتش عمل نکرده است و برای دریافت مطالباتش و همینطور غرامت درمانی به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

پادوانی در شکایت خود خواهان دریافت مبلغ ۹ میلیون دلار به عنوان غرامت و مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به عنوان مطالباتش شده بود.

باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که شکایت ۹ میلیون دلاری پادوانی در دادگاه CAS رد شده است و به این ترتیب استقلال همان مبلغ ۱۰۰ هزار دلار باقیمانده را به عنوان مطالبات این مدافع برزیلی پرداخت می‌کند.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: پادوانی ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب داشت که باشگاه در گذشته چند بار برای پرداخت پول به ایشان اقدام و از این بازیکن درخواست شماره حساب کرد ولی او از این کار امتناع نمود. پادوانی به باشگاه استقلال اعلام کرد که به دنبال گرفتن غرامت بیش از ۹ میلیون دلار از استقلال است.

وی افزود: در نهایت پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال نه تنها صورت نگرفته بلکه کادر پزشکی وقت باشگاه استقلال همه تلاش خود را در خصوص این بازیکن انجام داده بودند.

این رای در حالی اعلام شده که پادوانی از نتیجه آن و رد شدن شکایتش متعجب است اما اظهارنظر بیشتر در این خصوص را به بعد از دریافت قطعی رای موکول می‌کند.

پادوانی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: با کمال تعجب متوجه شدم که دادگاه داوری ورزش در لوزان سوئیس، پرونده من را رد کرده است.

این مدافع برزیلی تاکید کرد: وکلای من در حال بررسی اقدامات قانونی بعدی هستند که باید اتخاذ شود.

پادوانی در پاسخ به این سئوال که آیا بازهم اقدام خاص دیگری انجام خواهد داد؟ گفت: من حکم را دریافت نکرده‌ام. منتظرم وکیلم با من تماس بگیرد و با من صحبت کند تا بدانم قرار است چه کار کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها