أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۹۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۸ مهر ۱۴۰۱
گاردین گزارش داد؛
بزرگ ترین بانک مواد غذایی انگلیس از هزینه چند میلیون دلاری تامین مواد غذایی در زمستان پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، افزایش شمار افراد دچار گرسنگی یا در معرض گرسنگی در انگلیس سبب به صدا درآمدن زنگ‌های هشدار در این کشور شد.

به گزارش «گاردین»، بنیاد خیریه «تراسل تراست»، بزرگ ترین شبکه بانک مواد غذایی در انگلیس اعلام کرد که رشد خانواده‌های در معرض گرسنگی سبب شد تا ۱.۳ میلیون دلار برای تغذیه این افراد در زمستان در نظر گرفته شود.

این بانک مواد غذایی همچنین افزود: تقاضاهای فزاینده بر کمک‌های مردمی پیشی گرفته است.

براساس اعلام این سازمان، این مقدار مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند از جمله ۵۰۰ هزار خانواده دارای فرزند در شش ماه آینده در نظر گرفته شده است.

این سازمان همچنین به دولت انگلیس هشدار داد که بانک‌های مواد غذایی دیگر نمی‌توانند به تنهایی به بحران کمبود مواد غذایی پاسخ دهند.

رشد غیر منتظره تقاضا از بانک‌های مواد غذایی در تابستان امسال، سبب شد شمار قابل توجهی از این مراکز با دشواری‌های جدی مواجه شوند.

بانک‌های مواد غذایی و خیریه‌های انگلیس می‌گویند که در پی رشد هزینه‌های زندگی در انتظار «سونامی نیاز» در زمستان هستند.

داده‌های بنیاد غذا که اوایل هفته منتشر شد، نشان داد که انگلیس سطوح نگران کننده ای از ناامنی غذایی را تجربه می‌کند.

سطح گرسنگی در این کشور از ابتدای سال افزایش یافته است و نزدیک به ۱۰ میلیون بزرگسال و ۴ میلیون کودک مرتبا غذا را حذف می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها