أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۱۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۲ آبان ۱۴۰۱
یک دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج درگذشت.

به گزارش پایگاه 598، پارسا اکبریان، فرزند داور سرشناس فوتبال کشور «محمدرضا اکبریان»، دانش‌آموز مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج بود که روز گذشته پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج، با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.

محمدرضا اکبریان ضمن اعلام اینکه پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرده است، اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) به اتفاق پارسا فرزندم ابتدا برای فوتبال بازی کردن و استخر از خانه بیرون رفتیم و پس از آن نیز تا ساعت ۹ شب فرزندم به اتفاق مهمانی که داشتیم در خانه بود و بیرون نرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مدرسه پسرم در جوار منزل مادربزرگش قرار داشت، پارسا برای راحت رفتن به مدرسه شب برای خواب به منزل مادربزرگش رفت.

اکبریان ادامه داد: پارسا با صرف صبحانه و در شرایط خوبی عازم مدرسه شده اما پس از ورود به مدرسه و طی کردن حدود ۱۰ متر دچار تشنج شده و به سمت کوله پشتی روی زمین می افتد.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع، من بلافاصله عازم مدرسه شدم و با فاصله ۱۰ دقیقه بعد از اورژانس به محل رسیدم ولی متاسفانه پارسا نبض نداشت.

اکبریان گفت: ظهر ساعت ۲ و نیم از پزشکی قانونی جواز دفن را گرفتیم اما به دلیل اینکه تعدادی از بستگان در شهرستان هستند مراسم تشییع و تدفین را فردا ۱۰ صبح در بهشت سکینه انجام خواهیم داد.

جزئیات درگذشت پارسا اکبریان، دانش‌آموز کرجی

یک دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج روز شنبه پس از انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج، با وجود تلاش پرسنل اورژانس درگذشت.

دکتر احمد مهدوی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ضمن تایید فوت این دانش آموز  اظهار داشت: ساعت ۷:۳۰ صبح امروز طی تماس با این مرکز مبنی بر درخواست امداد و کمک درمانی همکاران اورژانس به مدرسه سوم شعبان اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مریض بدحال بود بعد از معاینه اولیه احیا شروع و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می‌شود.

وی بیان داشت: متاسفانه عملیات احیا روی بیمار موثر واقع نشده و بیمار فوت می‌کند./ایرنا

توضیحات آموزش و پرورش درباره درگذشت دانش‌آموز کرجی در مدرسه

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج از فوت ناگهانی یک دانش آموز پسر در مقطع متوسطه اول خبر داد.

رحمت الله فلاح نژاد اظهار کرد: این اتفاق در ساعت هفت و ۲۳ دقیقه صبح شنبه (۳۰ مهر) برای پارسا اکبریان دانش آموز پایه هشتم دوره اول متوسطه افتاد.

وی ادامه داد: این دانش آموز کمی پس از حضور در مدرسه روی زمین افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله پس از این اتفاق با اورژانس تماس می‌گیرند و اورژانس او را به بیمارستان مدنی منتقل می‌کند.

نژاد فلاح بیان کرد: پدر و مادر دانش آموز همراه او در بیمارستان حضور داشتند که متاسفانه عملیات احیا نتیجه بخش نبوده و این دانش آموز در بیمارستان فوت می‌کند.

این مسئول گفت: جزییات پرونده پزشکی این دانش آموز و علت فوت او در دست بررسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها