أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۱۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۳ آبان ۱۴۰۱
منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی شهادت ۶ جوان فلسطینی در کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست، اعتصاب سراسری در کرانه باختری آغاز شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از وبگاه العهد، منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی شهادت ۶ جوان فلسطینی در کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست، اعتصاب سراسری در کرانه باختری آغاز شده است.

بامداد امروز در جریان یورش گسترده صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری، ۵ جوان فلسطینی در نابلس به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که در درگیری‌های بامداد امروز در روستای صالح نبی (ع) در رام الله، قصی التمیمی جوان فلسطینی به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی طی ساعات اخیر، ۶ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیدند.

گروه‌های فلسطینی ضمن محکومیت سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی، بر مقابله با این اقدامات تاکید ورزیده اند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در این باره تاکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، نتیجه‌ای جز شعله ور شدن بیشتر آتش انتفاضه در کرانه باختری نخواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، گروه‌های فلسطینی باید یک موضع ملی و یکپارچه را اتخاذ نمایند.

ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از برقراری تماس‌ها و رایزنی‌هایی در راستای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری خبر داده است.

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست خبر دادند:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها