أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۱۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۳ آبان ۱۴۰۱
هر بار که حمید سوریان تصمیم به قطع همکاری می‌گرفت دبیر او را به کار بازمی‌گرداند اما سؤال این است که این بار با رسانه‌ای شدن ماجرا، مرد ۷ مداله کشتی به فدراسیون بازخواهد گشت یا خیر.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، هنوز کشتی درگیر ماجرای عجیب دیسکالیفه شدن سجاد غلامی در مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان بود که خبر استعفای حمید سوریان اعلام شد.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی که به نوعی در این سال‌ها مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی را برعهده داشته، خستگی و اینکه دیگر ضرورتی به حضور و همکاری نمی‌بیند را دلیل این موضوع اعلام کرد. واکنش فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر به این استعفا که قبلاً هم در چندین مقطع تکرار شده بود، تا اینجای کار چیزی شبیه به قهر و استعفاهای محمد بنا در گذشته بوده است.

هر بار که سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی از موضوعی ناراحت شده یا اینکه عنوان می‌کرد به دلیل خستگی قصد ادامه کار را ندارد، حمید سوریان به نمایندگی از فدراسیون کشتی سراغش رفته و بنا را مجاب به بازگشت می‌کرد و این روال تا مسابقات جهانی 2022 بلگراد ادامه داشت که کارنامه تیم با دو مدال نقره محمدرضا گرایی و امین میرزازاده و برنز محمدهادی ساروی، دیگر عملکردی نبود که بنا و کادر فدراسیون به ادامه همکاری وسوسه شوند.

سوریان هم در این چند سال چند بار تصمیمش برای قطع همکاری با کشتی را به اطلاع رئیس فدراسیون رسانده بود اما هر بار علیرضا دبیر او را برای بازگشت و ادامه کار راضی کرده بود. هیچ کدام از دفعات قبلی مسئله استعفا و قطع همکاری به رسانه‌ها کشیده نمی‌شد و همین عامل، بازگشت را آسان می‌کرد، این بار اما حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای المپیک و جهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها از تصمیمش برای قطع همکاری صحبت کرده و هرچند رئیس فدراسیون هم مثل دفعات استعفای سوریان را قبول نکرده اما به نظر می‌رسد منصرف کردن حمید سوریان با توجه به رسانه‌ای شدن ماجرا از سوی او، بعید باشد.

باید دید در روزهای آینده حمید سوریان و فدراسیون کشتی چه تصمیمی خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها