يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۲۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۴ آبان ۱۴۰۱
در منطقه عمومی اصفهان؛
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان‌های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا در منطقه عمومی اصفهان برگزار می‌شود.

در رزمایش سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱ یگان‌های واکنش سریع و سامانه‌های جنگال ارتش در منطقه عمومی اصفهان با اجرای راهکنشهای آفندی و پدافندی در حوزه جنگ الکترونیک، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های رزمی خود در این حوزه راهبردی را به کار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها