أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۳۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۷ آبان ۱۴۰۱
حامیان ناامنی در ایران بخوانند؛
حساب بهانه‌جویان اغتشاشگر از معترضان جداست. این کلام را بارها از زبان مسئولین شنیده‌ایم ولی هربار با یک ترفند جدید از طرف دشمنان در فضای مجازی برای دنبال کردن اهداف شومشان در میان نسل جوان با هدف پایه‌گذاری در مکتب و مسلک آنان روبرو می‌شویم.

به گزارش پایگاه 598، یک فعال رسانه در یادداشتی درباره حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع)، نوشت: حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، بهانه‌ای شد برای چند سطر نوشتن، اگرچه از عمق درد و غم و اندوه کم نمی‌کند اما شاید با پی بردن به اهداف شوم دشمنان عده ای که هنوز غیرت ملی و درد میهن و مردم را دارند را تکانی بدهد و منتظر زمان مناسب برای به گوش رساندن خواست‌های به حق تحت قوانین دینی و ملی میهن عزیزمان باشند.

بهانه زن، زندگی، آزادی برای دشمنان فرصت شد. فرصتی که علیرغم تذکرات مختلف از سوی دلسوزان زوایای پنهانی از نقشه سوریه سازی ایران با کشته و مجروح شدن عده ای از هموطنان ما در شیراز نمایان شد. در حالی که کشور عزیزمان همچنان با تحریم‌های ظالمانه و گرانی و تورم دست و پنجه نرم می‌کند. عده‌ای فوت یکی از دختران کرد ایران زمین را دستاویز قرار داده و دنباله‌رو اهداف شوم تجزیه‌طلبان و غارت‌گران منابع ملی ایران شدند. اهدافی و زوایایی پنهان که به مرور از سمت شبکه‌های حامی اغتشاشات و گروه‌های تجزیه‌طلب برای آنان که هنوز دستمایه این اهداف شوم هستند، نمایان می‌شود.

حساب بهانه‌جویان اغتشاشگر از معترضان جداست. این کلام را بارها از زبان مسئولین شنیده‌ایم ولی هربار با یک ترفند جدید از طرف دشمنان در فضای مجازی برای دنبال کردن اهداف شومشان در میان نسل جوان با هدف پایه‌گذاری در مکتب و مسلک آنان روبرو می‌شویم.

رسانه‌هایی که خواست اربابان قدرت و زورگویان کودک‌کش را با دریافت پول به طور گسترده پوشش می‌دهند. مدت زمانی به دنبال ورود زنان به ورزشگاه بودند و با فراهم شدن این امکان دیگر فرقی برایشان نمی‌کرد چه کسی وارد شود و سکوت سنگینی بر این ماجرا حاکم شد. و اکنون با شعار «زن، زندگی، آزادی» به دنبال آزادی دروغین برای چپاول و تکه تکه کردن این خاک و عزیزان‌مان هستند.

حکم، حکم اسلام است. باید بدانیم در هر کشوری قوانینی به عنوان هنجار و رفتارهایی به عنوان ارزش وجود دارد و در سراسر دنیا مردم هر دیار مستلزم رعایت قوانین هستند. مانند راننده ای که نباید سر چهارراه چراغ قرمز را رد کند ولی با قلدری و عربده کشی به سرعت عبور می‌کند و اگر تصادف کند، طلبکار مامور راهنمایی یا وسیله نقلیه‌ای است که با او برخورد کرده است. این‌گونه آدم‌ها وقت رعایت قوانین، اعتراض دارند و وقتی که به مشکل می‌خورند قوانین را بیخود و مجریان را مقصر می‌دانند.

برداشتن روسری و عریان شدن بهانه ای بود که توسط تروریست‌های بی‌رحم حیوان صفت، کفنی شد برای تمام قامت مادری از جنس «زن، زندگی» که زندگی اش قربانی آزادی دروغین مواجب‌بگیران شد. اقدام تروریستی حرم شاهچراغ(ره) در شیراز تا لحظه تنظیم گزارش ۲۳ کشته و ۳۰ مجروح برجای گذاشت.

اینکه توسط چه گروهی انجام شد و یا از چه ملیت و مذهبی بودند مختص بررسی‌های کارشناسان ذیربط است، اما مهم اقداماتی هنجارشکن با زیرپاگذاشتن ارزش‌های والای انسانی است که به خاطر یک مشت دلار (آنهم تقلبی) انجام می‌شود. دلارهایی که حکم عمارت ری را برای خناسان دارد و گندمی که از آن نخواهند خورد، چرا که روش موساد و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در جذب مواجب‌بگیران، حذف فیزیکی نفرات قدیمی با ورود لیدرهای جدید است تا ردی برجای نماند.

پس از ماجرای فوت مهسا امینی که در ابتدا با شانتاژ خبری و گسترده رسانه‌های جیره و مواجب‌بگیر به اصطلاح آن طرف آب، اعتراضاتی در جهت دانستن آغاز شد که علیرغم اعلام‌های مقامات ذیربط و شفاف‌سازی در خصوص ماوقع ماجرا، این اعتراضات مسیر خود را به اغتشاشات در قالب آتش زدن، تخریب اموال عمومی و مغازه‌های مردم، هتک حرمت به کتاب آسمانی قرآن و پرچم و نمادهای دین و کشور ختم شد. اقداماتی که به مرور حتی برای خود حامیان این‌گونه حرکات رعب‌آور شد و سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهوری که با وجود حمایت از اعتراض دیگر با ترس و واهمه تمام ماجرا را با نیروهای امنیتی در میان گذاشتند.

حامیانی که این اقدامات را تداوم بخشیدند و از نام و شهرت خود برای رسیدن به مقصود جاه و مقام استفاده و یا از ترس همرنگ جماعت نبودن همراهی کردند، به محض احساس خطر حذف‌شدن از جانب اربابان پولی خود به دامان نیروهای امنیتی پناه آوردند و به مرور کم‌رنگ و به عبارتی پنهان شدند. اینها باید بدانند که خون بیگناهان بر گردن و پیشانی‌شان تا قیامت باقی خواهد ماند. خون‌هایی که در ابتدای امر با دروغ‌های رسانه‌ای و حمایت‌های مالی از کشته سازی به کشته شدن ختم شد.

آری، عزیزان همه ما در فشار و رنج برای لقمه‌ای نان هستیم ولی هیچکدام‌مان خواهان ورود تروریست و به رگبار بستن زنان، کودکان و مردم خود نیستیم. در هیچ جای دنیا، حتی در همان جاهایی که حامی این اقدامات هستند، اجازه هنجارهایی که زمینه اصول یک کشور و مذهب است را نمی‌دهند. باور ندارید از بازداشت‌شدگان صادراتی برای اغتشاشات در ایران سوال کنید. حتی برای حمایت از اغتشاشات در ایران طبق قوانین آن کشورها، برگزاری راهپیمایی در روز تعطیل و در جای تعیین شده است نه در اول هفته کاری در دل بازار و کوچه و خیابان که کاسب نیازمند کسب روزی برای خانواده و تداوم شغل خویش است. هدف اینها کاملا مشخص و معلوم است که روز جمعه را برای خود تعطیل و در طول هفته خواهان اعتراض (بخوانید اغتشاش و اقدامات تروریستی) هستند، این نفرات هدفشان ضربه به اقتصاد و جلوگیری از کسب و رشد درآمد است.

همان‌هایی که تا دیروز نگران سربازان وطن و دوری‌شان از مادر و خانواده بودند، کلیپ می‌ساختند و دست در گردن سربازی که در مترو از دل‌تنگی و سختی‌های سربازی می‌خواند، می‌انداختند، امروز بلای جان و خستگی همان سرباز شده‌اند. امروز برایشان فرقی نمی‌کند سرباز است یا رهگذر یا درجه‌دار. ریش دارد یا بی‌ریش. مامور راهور و تعویض پلاک خودرو است یا یک زن چادری رهگذر یا یک روحانی امام‌جماعت مسجد ده بالا...

اینها هدف برای فردی خاص ندارند، چون دستور برای برهم‌زدن امنیت برایشان صادر شده تا با شدت بخشیدن به اقدامات تخریب، زمینه جنگ مسلحانه شهری (که نمونه آن را در سوریه توسط مخالفان و سپس النصره و بعد ورود داعش دیدیم) و تجزیه و نابودی شهرهای میهن عزیزمان را رقم بزنند.

عده‌ای تروریست، عده‌ای لیدر اجاره‌ای و عده‌ای از آن طرف مرز از هموطنان مهاجری که توسط کشورهای اروپایی تهدید به اخراج شده اند. حتما در اخبار خوانده و شنیده‌اید که کشورهای غربی از جمله؛ آمریکا، آلمان، کانادا، فرانسه، لهستان و... با نزدیک شدن فشارهای ناشی از کمبود انرژی و سوخت زمستان درصدد اقداماتی برای خروج مهاجران برآمده‌اند.

دستورالعمل برای لیدرهای اجاره‌ای و مهاجران ایرانی وارد کشور شده این است: یا زمینه فشار برای دستیابی به سوخت ایران را فراهم آورید (برجام قلدری) یا کشور را به جایی مانند سوریه بکشانید تا ما منابع را غارت کنیم و به شما هم هیچ چیز ندهیم. در پس همه این افکار پلید غربی یک چیز نهفته است؛ نیاز به مردم نداریم حتی اگر همه آسیب ببینند و کشته شوند، منابع سالم بماند، زیرساخت‌های انرژی برای ما پایدار باشد..

مماشات نیروهای امنیتی و پلیس ایران، برای شناختن چهره پلید آشوبگران توسط نسل جوان بود. چهره‌هایی که تا دیروز با هجمه رسانه‌ای از خود مظلوم‌ترین امت خداجوی را به مردم می‌شناساندند و امروز به یکباره و علنی در حال تخریب و هتک حرمت‌هایی شده‌اند که در ضمیر ناخودآگاه و آگاه خود هم قبول ندارند. اما از این ببعد بدانند که برخورد پلیس و نیروهای امنیتی کاملا بدون مماشات با هر فرد، کشور، سازمان و یا سلبریتی به صورت قاطع و کوبنده خواهد بود. پای خون زنان،مردان، کودکان، جوانان، پیران ایران زمین در میان باشد، خواست و اراده کسانی که تاکنون به امر مقتدای خویش ساکت مانده‌اند، نمایانگر خواهد شد. آنچنان که در دفاع از حرمین شریفین دیده شد. اینجا که دیگر ایران و سرزمین دلیران است.

حادثه تروریستی و تصاویر ارسالی از حادثه تروریسی حرم شاهچراغ(ره) دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. آرتین، کودکی که در فضای مجازی به عنوان یکی از این مجروحان وایرال شد و دردناکتر اینکه «آرتین سرایداران» هنوز نمی‌داند پدر و مادر خود را از دست داده و «آرتین نوجوان، تنها بازمانده سرایداران» پس از حادثه تروریستی روز گذشته در حرم شاهچراغ (ره) شیراز است.

کسی که شعار «زن، زندگی، آزادی» را می‌دهی! مادر آرتین مگر یک بانوی دارای خانواده و زندگی نبود؟ مگر در آزادی عقیده ای که از آن دم می‌زنی، برای دعا و زیارت نرفته بود؟ چادری را که از سر زن محجبه بر می‌دارید، نتیجه عمل به کدام شعار اعتقادی شماست؟

 آیا می‌دانی همان شبکه‌ها و مسیرهای مجازی و رسانه‌ای که برای فراخوان دنبال می‌کنی در خصوص این اقدام خصمانه - که قائم مقام سازمان ملل هم محکوم کرد- سکوت اختیار و تشویق به حضور بیشتر کردند؟ شبکه سعودی اینترنشنال اعلام می‌کند؛ ایران باید مثل یمن و سودان شود! این یک رونمایی از پروژه سوریه‌سازی در اولین واکنش شبکه داعشی اینترنشنال نسبت به وقوع جنایت تروریستی در ایران نیست؟

آیا می‌دانی گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک کوردل کوموله در اظهارات وقیحانه و درست ساعاتی پس از حمله تروریستی به شیراز در برنامه زنده بی‌بی‌سی اعلام کرد که این بازی سر دراز دارد! 

با جگری سوخته و دلی پرخون به نامردمان و خصمان می‌گوییم؛  ما رقص در میدان‌های سخت از چمران ، باکری، همت، کاوه و سلیمانی‌ها آموخته‌ایم و هیچ هراسی از رقص بر سر چهارراه و روی سطل زباله‌ها نداریم.

دشمنان بدانند؛ همان‌طور که رهبری معظم انقلاب، سرلشکر باقری فرمانده نیروهای مسلح، نیروهای نظامی از قبیل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ... در پیام‌ها و اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند؛ این اقدامات بدون پاسخ نخواهد ماند، چرا که امنیت خط قرمز ماست و آماده گرفتن انتقام شهدا هستیم...

کلام آخر، کلامی از سردار شهیدمان که الگوی علمداری ایران است: «اجازه نخواهیم داد در خاک کشور ما، خون فرزندان این ملت به سادگی توسط یک گروه تروریستی بر زمین ریخته شود. این خون و این ملت برای ما محترم است. و ما برای این ملت صدها هزار نفر آماده هستیم، میلیون‌ها نفر برای عزت این ملت و حیثیت این ملت جان بدهیم اما این ملت عزتمند باقی بماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها