يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۳۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۷ آبان ۱۴۰۱
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در نیمه شمالی استان تهران افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده رگباری و در ارتفاعات بارش‌های پراکنده برف و باران و وزش باد درغرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی، نشان‌دهنده عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو از کشور است که موجب رشد ابر و بارش‌های پراکنده در ساعات بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه (۷ و ۸  آبان‌ماه) به‌ویژه در ارتفاعات نیمه شمالی استان خواهد شد.

از ساعات پایانی روز دوشنبه (۹ آبان ماه) در سطح استان به‌ویژه در نیمه شمالی افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده رگباری و در ارتفاعات بارش‌های پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای آینده وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق به‌ویژه مناطق جنوب و غرب استان منجر به خیزش گردوخاک محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی مستعد می‌شود.

برای فردا کاهش و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۸ آبان) کمی ابری، گاهی وزش باد و دربعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۹ آبان) در بعدازظهر قسمتی ابری و افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها