أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۳۵۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۰۷ آبان ۱۴۰۱
اینفوگرافیک؛
سلبریتی‌هایی که توسط صداوسیما و ورزش این مرز و بوم چهره شدند و حال بواسطه آن برای تبلیغ در تیزر چند دقیقه‌ای چند صد میلیون دریافت می‌کنند، چگونه می‌توانند دم از عدالت بزنند؟

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن محمودآبادی؛ سناریوی دشمن برای تجزیه ایران با سوء استفاده از اتفاقات اخیر سبب اغتشاشات در برخی از نقاط ایران شد. همراهی عده معدودی از ایرانیان با این جریان تجزیه‌طلبانه و بدنبال آن به خیایان آمدن اراذل و اوباش، نتیجه‌ای جز ناامنی و شهادت تعدادی از مدافعان امنیت نداشت.

در این بین سلبریتی‌ها نیز آتش بیاران معرکه شدند. کسانیکه با دریافت دستمزدهای نجومی به عنوان نماد تبعیض و بی‌عدالتی در جمهوری اسلامی شناخته می‌شوند، مدعی عدالت شدند!

سلبریتی‌هایی که توسط صداوسیما و ورزش این مرز و بوم چهره شدند و حال بواسطه آن برای تبلیغ در تیزر چند دقیقه‌ای چند صد میلیون دریافت می‌کنند، چگونه می‌توانند دم از عدالت بزنند؟

بازیکنانی که معترض به تبعیض هستند باید بدانند که نماد تبعیض در جمهوری اسلامی خود آنها هستند، چراکه آنانند که تنها با عضویت در یکی از باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس، قراردادهای میلیاردی نصیبشان شده و به سلبریتی تبدیل می‌شوند. وگرنه چرا بازکنان سایر تیم‌ها، لیگ‌ها و یا حتی سایر رشته‌های ورزشی (غیرفوتبال) به این جایگاه نمی‌رسند؟

در اینفوگرافی زیر سعی شده تا بخشی از دستمزدهای نجومی برخی از سلبریتی‌ها را گزارش کنیم.

لطفا با انتشار این گزارش ما را در انجام رسالت خبری خود همراهی کنید.

حقوق‌های نجومی سلبریتی‌ها / سلبریتی‌هایی که نماد بی‌عدالتی در کشور هستند؛ مدعی عدالت‌خواهی شدند!!

برای دریافت اینفوگرافی با کیفیت اصلی کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها