يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۳۵۹
زمان انتشار: ۰۸:۲۳     ۰۸ آبان ۱۴۰۱
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: طی یک عملیات فنی و پیچیده اطلاعاتی، در مجموع ۷ نفر از اشرار که در وقوع جنایت به شهادت رساندن شهید نظری در ملایر نقش اصلی را داشتند، شب گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه 598، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت شهادت شهید نظری، به تشریح عملیات دستگیری قاتلان این شهید مدافع امنیت پرداخت و اظهار داشت: در طی یک عملیات فنی و پیچیده اطلاعاتی، در مجموع ۷ نفر از اشرار که در وقوع این جنایت نقش اصلی را داشتند، شب گذشته در شهرستان ملارد استان تهران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ رده‌های اطلاعاتی سپاه در استان‌های مرکزی، تهران بزرگ، خراسان رضوی، هرمزگان اجرا شد، گفت: تیمی که در ملایر توسط رده‌های اطلاعاتی رصد و شناسایی شد از طریق یک برنامه و طرح از قبل پیش‌بینی شده در قالب سه دستگاه سواری و دو دستگاه موتورسیکلت و به صورت مسلح در اغتشاشات شهرستان ملایر شرکت داشتند که در یک عملیات تعقیب و گریز، یک نفر در فردای همان روز دستگیر و شش نفر متواری بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه قاتل شهید نظری از افراد دارای سابقه شرارت در شهرستان ملایر بود، یادآور شد: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) انجام شد و در نهایت به دام قانون افتادند.

وی با تقدیر از جامعه اطلاعاتی واجا، فراجا و دادگستری استان همدان در همکاری و پشتیبانی در طی انجام این عملیات ویژه، خاطرنشان کرد: امروز خواسته و مطالبه عموم مردم از دستگاه قضائی، برخورد قاطع و سریع با اخلالگران امنیت مردم و گرفتن انتقام خون شهدای مدافع امنیت است.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند زمین ریختن خون جوانان این وطن بی‌پاسخ نخواهند ماند، گفت: دشمنان در هر کجای عالم که باشند، بازهم آنها را پیدا خواهیم کرد و خوار و خفیف خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن لحظه‌ای غافل نبوده و با چشمان بیدار و اشراف کامل اطلاعاتی تمام توطئه‌ها و فتنه‌های کور آنان را رصد می‌کنند، اظهار داشت: قطعا انتقام خون پاک شهدای مظلوم را از دشمنان خواهیم گرفت و این حملات ناجوانمردانه را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها