يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۳۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۸ آبان ۱۴۰۱
اینفوگرافیک؛
معدودی افراد با بستن چشم و گوش‌های خود بر روی واقعیات و علیرغم انتشار تصاویر و ویدئوهای تروریست حرم شاهچراغ با پرچم گروهک تروریستی داعش، سعی بر تحریف واقعیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری 598؛ کار خودشونه!! این تحلیل بسیاری از ساده‌لوحان در رابطه با حمله تروریستی داعش به حرم شاچراغ است. تحلیلی که برپایه توهمات ذهنی است.

پس از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این واقعه تروریستی را بر عهده گرفت. اما عده‌ای با انتشار تصاویر حمله تروریستی شاهچراغ مدعی شدند که این حمله کار خود نظام است.

این افراد با بستن چشم و گوش‌های خود بر روی واقعیات و علیرغم انتشار تصاویر و ویدئوهای تروریست حرم شاهچراغ با پرچم گروهک تروریستی داعش، سعی بر تحریف واقعیت دارند.

از این رو در اینفوگرافی زیر به اعتراف رسانه‌های جهانی در خصوص مسئولیت داعش در این حمله تروریستی پرداختیم.

 

اعتراف رسانه‌های دنیا به حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ

جهت دریافت اینفوگرافی با کیفیت اصلی کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها