يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۳۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۸ آبان ۱۴۰۱
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه اصلی ما هوشیاری،رصد و محو تهدیدات از مبدأ، حفظ وارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است و ریشه صدور تهدید را در مبدا می‌خشکانیم.

به گزارش پایگاه 598، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز یکشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان ستادی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) شیراز، افزود: لحظه‌ای از انجام مأموریت و وظیفه اصلی خود که همان هوشیاری، رصد و محو تهدیدات در مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است، غافل نمی‌شویم.

وی ادامه داد: با قوت و صلابت مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی زیر سایه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه می دهیم و ذره‌ای هم احساس خستگی نمی‌کنیم.

اقدام به ترور، نشانه نداشتن منطق است

وی با اشاره به حادثه غمبار و تروریستی - تکفیری دشمنان حقیر علیه ملت قهرمان ایران اسلامی، اضافه کرد: اقدام به ترور، نشانه نداشتن منطق، ضعف گفتمانی و نزدیک شدن دشمن به افول و زوال قدرت است، دشمن وقتی مشاهده می‌کند فشار حداکثری‌اش نمی تواند در میدان عمل، کارساز باشد حقیرانه و مذبوحانه دست به ترور می زند، مردم بی گناه و غیر نظامی ما را می کشد، البته به یقین، خون این شهدای مظلوم، دامن کثیف آنها را خواهد گرفت و ملت ما را متحدتر، دشمنان را رسواتر و آمران و عاملان این جنایت یقیناً مجازات و با اقدام قاطع و خردمندانه، تقاص خواهند شد.

سردار تنگسیری تصریح کرد: امروز استقامت، ایستادگی و موفقیت ملت غیور ایران اسلامی دشمنان و منافقان را وحشت زده، به هم ریخته و شدیداً دستپاچه کرده است و آنها متوجه شده‌اند که در حال سراشیبی و زوال قدرت پوشالی که سالیان سال با  کمک جبهه رسانه‌ای دروغین خود ترسیم کرده بودند نزدیک شده‌اند و خودشان زودتر از بقیه صدای ترک شکستن ستون های آشیانه هایشان را شنیده‌اند و حقیقتاً مشاهده می کنند چگونه از هم گسسته و مفلوک می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از سوی دیگر روز به روز عزت نظام  مظلوم اما مقتدر و قوی جمهوری اسلامی که در طول ۴۴ سال گذشته باوجود همه تحریم ها و مانع گذاری‌ها توانسته رشد و پیشرفت یابد فزونی می یابد و دشمنانی که با دستپاچگی و راه‌اندازی جنگ جهانی رسانی‌ای علیه ملت بصیر ما خیال  می‌کنند با اقدامی بی‌منطق  و ناجوانمردانه مثل ترور کورکورانه که منجر به شهادت مردم بی گناه، مظلوم و زائر حرم حضرت احمدبن موسی(ع) می‌توانند جلوی حرکت رو به رشد ملت عزیر ما را بگیرند را مایوس می‌کند.

پاسخ دشمن را در میدان می‌دهیم

وی گفت: البته جواب آنها را در میدان خواهیم داد، ما روز به روز در مسیر قوی شدن به پیش می رویم و گلوی جنایتکاران و نوکران آنها را در میدان نبرد (خلیج فارس) خواهیم گرفت.

دریادار تنگسیری با استناد به آیه شریفه ۱۳۹ سوره آل عمران، خطاب به مؤمنین که«وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» یعنی «شما هرگز سستی نکنید و اندوهناک نشوید، زیرا شما پیروزمندترین هستید اگر در ایمان ثابت قدم باشید»، گفت: ما تا زمانی که ایمان به خدا و باور به قدرت لایزال الهی داشته باشیم و گوش به فرمان امام جامعه اسلامی نائب امام المهدی(عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و افتخار آفرینی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جوانان عزیز بدانند آینده انقلاب اسلامی با توجه به وجود مؤلفه‌های اقتدار در کشور بسیار روشن و امید بخش است.

دریادار تنگسیری گفت: اکنون تازه در اول راهیم، گام اول را با تمامی دشمنی‌ها و حسادت‌ها با موفقیت سپری کردیم و در حال شروع گام دوم هستیم ولی دنیای مستکبر غرب و آمریکای متجاوز رو به افول به آخر خط رسیدند آنها هرچه داشتند رو کرده و آزمایش کردند.

وی افزود:‌ نتیجه آن تأسیس یک رژیم اشغالگر کودک کش و ظالم در جهان اسلام، تحمیل ۲  جنگ خانمان سوز جهانی اول و دوم با حجم گسترده کشتارهای وحشتناک، غارت و چپاولگری منابع و منافع ملل و دول مظلوم عالم، حمایت از هر دیکتاتور و مستبد پلیدی در جهان، شناسایی نخبگان علمی کشورها و به یغما بردن آنها، مقابله با هر کشور مستقل و مردمی، از بین بردن هر فرد و شخصی که نظریه ظالمانه آنها را قبول نداشته باشد، تمسخر و استهزا نمودن حقوق بشر جهانی، تأسیس و حمایت از گروه‌های تروریستی و راه انداختن جنگ‌های نیابتی، ایجاد اغتشاش، کودتا و برپایی شورش در کشورهای مستقل و درحال توسعه، تحریم و تهدید ملت ها و پاسخگو نبودن در خصوص تجاوزها و کشتارهایی که انجام می دهند شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند «ما نه ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم»، آنقدر در مقابل ظلم آنها ایستادگی می‌کنیم و پاسخ قاطع می‌دهیم تا پشیمان و نابود شوند، گفت: بر عهدی که با شهدا بسته‌ایم می‌مانیم و با توکل به خداوند متعال پیش می رویم.

وی اضافه کرد: ما به برکت نسیم انقلاب اسلامی پیشرفت کرده‌ایم و قوی شده‌ایم و قوی‌تر هم خواهیم شد و برای حفظ امنیت و منافع مردم عزیزمان و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید والامقام است با هیچ کس شوخی نداریم، هر کس به امنیت ما خدشه ای وارد کند امنیتش را درهم می شکنیم و با رصد تهدید، ریشه صدور آن تهدید را در مبدا می خشکانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها