يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۴۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۰ آبان ۱۴۰۱
آرتین و باوان نماد مظلومیت ایران؛
پس از آرتین پسر مظلوم ایران، اینبار دختری خردسال به نام باوان که تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود اشک مردم را درآورد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چند روز گذشته را میتوان غم انگیزترین روزهای اعتراضات یک ماه اخیر کسورمان نام گذاری کرد. پس از حادثه تروریستی شاهچراغ و تنها شدن آرتین و روز بعد شکنجه و شهادت مظلومانه یک جوان توسط وحوش اغتشاشگر و اینبار تصویر غمباری از فرزند یک زن کشته شده به دست اغتشاشگران فراگیر شده است.

دختر فرشته با تفنگ تجزیه طلبان و تروریست هایی بی‌مادر شد که در شیراز آرتین را یتیم کرده بود

اما این‌بار هم رسانه‌های فارسی زبان در جدیدترین دروغ خود اعلام کرده‌اند فرشته احمدی کشته اعتراضات است. این در حالی است که هدف قرار گرفتن افراد با تیر جنگی در جریان این اعتراضات مسبوق به سابقه است و فوت مرحومه احمدی یکی از قطعات پازل رسانه‌های فارسی زبان است.

مرحومه فرشته احمدی، دختری خردسال به نام باوان دارد که تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود؛ دختری که با اشک‌ها و ناله‌ها و مادر مادر گفتن‌هایش داغ آرتین را دوباره در دل‌های مردم ایران زنده کرده است.

دختر فرشته با تفنگ تجزیه طلبان و تروریست هایی بی‌مادر شد که در شیراز آرتین را یتیم کرده بود

حالا باوان و آرتین در کنار هم نماد مظلومیت ایران عزیز هستند؛ ایرانی که امروز با وجود اینکه درگیر جنگی هیبریدی است، اما مقتدرانه ایستاده و انتقام خون این مظلومان را خواهد گرفت.

 

* محمد بروجردی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها