امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۶۵۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
اصفهان- فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان از نجات جان یک خانواده سه نفره در تصادف و یک زن مسن که نیاز به امداد پزشکی داشت، خبرداد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرهنگ خلبان بهرام نظری اظهار داشت: در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرضا، خلبانان پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان در یک عملیات مردم‌یاری و طی ۳ سورتی پرواز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانستند ضمن نجات جان یک خانواده سه نفره در تصادف، خانم مسنی را که نیاز به امداد پزشکی داشت، از مرگ حتمی نجات دهند.

وی ادامه داد: به دنبال درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا، متوجه شدیم این خانواده در تصادف و خانم مسنی که دچار عارضه سکته مغزی شده بود، نیاز به امدادرسانی فوری دارند و جان آنها در معرض خطر جدی است.

سرهنگ نظری اضافه کرد: به محض دریافت درخواست کمک، خلبانان و گروه امدادی پایگاه خود را به محل‌های حادثه رسانده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، طی ۳ سورتی پرواز، آنها را به بیمارستان‌های شهرهای آباده و هندودر منتقل کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها