يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
یورگن کلوپ در صدمین حضور در لیگ قهرمانان و چهارصدمین حضور به عنوان سرمربی لیورپول برد دلچسبی کسب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تایمز، یورگن کلوپ در بازی مقابل ناپولی صدمین حضور خود در لیگ قهرمانان و چهارصدمین حضور خود به عنوان سرمربی لیورپول را جشن گرفت. تیم او توانست با برتری دو بر صفر برابر ناپولی، به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شود.

کلوپ با خوشحالی از صعود تیمش گفت: بازی واقعاً خوبی از سوی ما بود. شجاعت زیادی از خود نشان دادیم.

او درباره رکوردهای خود گفت:‌ من بازی‌ها را نمی‌شمارم. در فوتبال اعداد و رکوردها آنقدرها مهم نیستند. من فکر آینده و شاید ۱۰۰ بازی بعدی هستم.

ناپولی پیش از این در ۱۳ بازی متوالی پیروز شده بود و برای اولین‌بار در این فصل باخت.

کلوپ در ۱۰۰ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا، ۵۸ برد کسب کرده است. تنها پپ گواردیولا با ۶۱ برد بهتر از این مربی در ۱۰۰ بازی اول کار کرده است. هم‌چنین تنها تام واتسون، بیل شنکلی و باب پیزلی ۴۰۰ بازی یا بیش‌تر به عنوان سرمربی در تاریخ لیورپول داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها