أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۶۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۴ آبان ۱۴۰۱
قهرمان چهار دوره فرمول یک درباره بازنشستگی‌اش مطالبی بیان کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اشپیگل آلمان، سباستین فتل گفت: می‌خواستم امکان کشیده شدن به سمت توپ‌های آتشین را دوباره کنار بگذارم اما نمی‌شود. نمی‌دانم یکی، دو سال دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد. از نظر آمادگی جسمانی‌ام می‌توانم بگویم ورزش‌هایی انجام می‌دهم که حتی پس از دو سال توقف قادر به بازگشت هستم.

قهرمان فرمول یک در سال‌های 2010 تا 2013 افزود: اطمینان ندارم که حتی فرمول یک 2023 را تماشا خواهم کرد یا خیر. فرمول یک زندگی من از 16 سالگی بوده است. اکنون انتظار دارم بدون او زندگی کنم. این مثل رفتن به یک بازپروری است. اکنون می‌خواهم از راه دیگری بروم. عقب‌نشینی کنم و ببینم چه چیزهای دیگری جالب خواهد بود. می‌خواهم در کناری را باز کنم و آنجا خوشبختی را بیایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها