أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۶۷۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۵ آبان ۱۴۰۱
مدافع آبی اناری ها در حالی که اشک می ریخت تاکید کرد که در زودترین زمان ممکن به بارسلونا برخواهد گشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، جرارد پیکه از سال 2008 در بارسلونا بازی می کند و توانست با پیراهن این تیم قهرمانی ها و عنوان های زیادی به دست آورد.

پیکه تصمیم گرفت که به حضور خود در آبی اناری ها پایان دهد. دیدار برابر آلمریا که آخرین بازی او با پیراهن بارسلونا بود.

بارسلونا در این بازی که در هفته سیزدهم رقابت های لالیگا برگزار شد توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند و جرارد پیکه با چشمان اشک بار از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

او بعد از بازی گفت: از همه شما تشکر می کنم. از هم تیمی هایم، کادر فنی، کادر پزشکی و مدیریت باشگاه تشکر می کنم. من روزهای بسیار خوبی را با پیراهن بارسلونا تجربه کردم و البته روزهای بد هم داشتم.خداحافظی از بارسلونا اصلا آسان نبود. من سال ها است که در این اینجا با عشق و علاقه کار می کنم و طبیعی است که دل کندن از چنین محیطی بسیار سخت باشد.

این مدافع باتجربه ادامه داد: من به این نتیجه رسیدیم که بهترین زمان ممکن برای خداحافظی است. همچنانکه پیش از این هم بارها گفتم در زودترین زمان ممکن به بارسلونا برمی گردم. من اینجا متولد شده ام و اینجا هم خواهم مرد.

بارسلونا با پیروزی که برابر آلمریا به دست آورد 34 امتیازی شد تا موقتا جای رئال مادرید را در صدر جدول رده بندی بگیرد البته اگر رئال در دیدار امشب برابر رایو وایکانو به پیروزی برسد دوباره صدرنشین خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها