يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۷۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شکست میزبان رقابت‌های جهانی باکو در فینال، برای ششمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان یکشنبه شب( ۱۵ آبان ۱۴۰۱) با شکست دادن تیم میزبان در فینال جام جهانی 2022 در باکو، برای ششمین بار قهرمان جهان شد.

 

فرنگی کاران ایران توانستند با شکست تیم های ترکیه (قهرمان پیکارهای جهانی سال 2022 صربستان) و قرقیزستان، جایگاه خود در فینال را تثبیت کنند و امشب توانستند کشتی گیران آذربایجانی را در خاک خود، شکست دهند و روی سکوی نخست قرار گیرند.

 

شاگردان حسن رنگرز در وزن های 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کيلوگرم در این دوره از رقابت ها به میدان رفتند و در پایان هم بر سکوی قهرمانی ایستادند.

 

گفتنی است، تیم ملی کشتی فرنگی ایران تیم های ترکیه و قرقیزستان را به ترتیب با نتایج 6 بر 4 و 8 بر 2 شکست داد و در دور فینال آذربایجان را با نتیجه 5 بر 5 و با نتیجه فنی 22 بر 19 شکست داد.

 

همراه اول به عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان تبریک گفته است.

912
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها