أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۸۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۷ آبان ۱۴۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتوبوس‌ها در صورت قطع بودن سیستم کارتخوان مجاز به دریافت وجه نقد نیستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه یکصد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد و درباره دریافت وجه نقد در اتوبوس ها، اظهارداشت: مصوبه ای داشتیم که سیستم کارتخوان باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود.

وی با بیان اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست، افزود: این موارد را به ما اطلاع دهید و ما نیز با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان می گذاریم.

چمران با بیان اینکه برای رفع مشکل تاکسی ها نیز اقداماتی انجام شده است، اظهار داشت: تعدادی از شرکت های مادر، تاکسیرانان را تحت پوشش قرار داده اند و تاکسیرانان می توانند با مراجعه به این شرکت ها مشکل خود را حل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این افراد می توانند به شکل برخط و از طریق درگاه های دولتی با استفاده از روش های الکترونیک برای حل مشکل دفترچه‌های خود اقدام کنند.

چمران درباره ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری نیز گفت: اگر شهرداری بتواند زحمتکشان شهرداری را صاحب منزل کند، اقدام بسیار ارزنده ای است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره نتیجه جلسات با خودرو سازان داخلی افزود: ۲ جلسه با خودروسازان به میزبانی مجلس برگزار شد و جلسه دیگری نیاز است تا مشخص شود که خودروسازان تا پایان سال، چه تعداد اتوبوس می‌توانند تحویل دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها