أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۹۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۸ آبان ۱۴۰۱
رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره وضعیت معافیت برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال از خدمت سربازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه 598، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه مراسم بدرقه‌ و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد:‌ این مراسم  سنتی است که در همه دوره‌ها قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی برگزار می‌شود و امروزه همه مردم و حتی خبرنگاران لحظه‌ شماری می‌کنند تا جام جهانی برسد و بازی‌های تیم ملی را ببینند. 

او درباره حمایت از تیم ملی فوتبال گفت:‌ ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی مطمئن باشند که مجلس شورای اسلامی تمام قد در کنار آنها  ایستاده است. ما تا به امروز در کنار تیم ملی بوده‌ایم و از این به بعد هم حمایت‌های خود را دریغ نخواهیم کرد. ما به نتیجه نگاه نمی‌کنیم و فقط وظیفه خودمان که حمایت از تیم ملی است را انجام می‌دهیم. 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره مسئله سربازی بعضی از بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال بیان کرد:‌ با تدابیری که در مجلس شورای اسلامی به کار خواهیم گرفت رضایت مردم در جام جهانی برای ما شرط است که اگر این اتفاق بیفتد و همه از تیم ملی راضی باشند در دستور کار خودمان قرار خواهیم داد تا بازیکنان جوان تیم ملی از حضور در خدمت سربازی معاف شوند. همیشه بازیکنان تیم ملی تلاش کرده‌اند که نتیجه خوبی را بگیرند. در این میان برد و باخت مسئله نیست و تنها عملکرد خوب بازیکنان است که مردم را راضی خواهد کرد. تیم ملی امروزه با توجه به ستاره‌ها و بازیکنانی که دارد سطح انتظارات را بالا برده است اما ما مطمئنیم با توجه به عملکرد آنها می‌توانیم در این دوره از رقابت‌های جام جهانی نتیجه خوبی را کسب کنیم و مردم ایران را خوشحال کنیم. 

فروردین درباره شایعه استعفای وزیر ورزش اظهار کرد: ما امروز باید تمام حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و همه توان و حمایت‌ها به سوی تیم ملی باشد تا بتوانند در رقابت‌های جام جهانی به دور از حاشیه نتایج بسیار خوبی را کسب کنند. 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره شرایط مالی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه بعضی‌ها می‌گویند شرایط مالی خوبی در فدراسیون فوتبال نیست واقعاً درست نیست شما می‌توانید از تاج که رئیس فدراسیون فوتبال است بپرسید که وضعیت مالی فدراسیون خوب است یا بد؛ مطمئناً در ادامه شرایط مالی فدراسیون بهتر از این هم خواهد شد و از همین‌جا اعلام می‌کنم که مجلس هرگونه کمک و حمایتی را که بتواند انجام بدهد از تیم ملی دریغ نخواهد کرد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها