يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۹۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۱۸ آبان ۱۴۰۱
چند بازیکن میخ به نیمکت؛
نیمکت نشینان فصل جاری پرسپولیس با وجود نارضایتی از شرایط خود پیشنهاد رسمی از سایر باشگاه ها ندارند و احتمالا تا پایان فصل در همین تیم ماندنی باشند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از هفته یازدهم رقابت‌های فصل جاری تعطیل شد تا تیم ملی ایران، تمرینات پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار کند.

استراحت طولانی تیم‌های لیگ برتری باعث شائبه‌هایی درباره جدایی چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل مطرح شود.

تیم فوتبال پرسپولیس هم با وجود صدرنشینی با ۲۴ امتیاز در ۱۱ بازی در دایره این شایعات وجود دارد. مهدی عبدی، حامد پاکدل، سیامک نعمتی و تنی چند از بازیکنان که در فصل جاری فرصت کمی برای ایستادن در ترکیب پرسپولیس پیدا کردند با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس شایعه جدایی زودهنگام از جمع سرخپوشان را با خود یدک می‌کشیدند.

این در حالی است که آنها همچنان پیشنهاد رسمی از سایر باشگاه‌ها ندارند و کسی برای جذب بازیکنان پرسپولیس با این باشگاه وارد مذاکره نشده است و درخواست سه باشگاه لیگ برتری برای جذب بازیکنان ذخیره پرسپولیس کذب محض است.

ضمن اینکه هیچیک از این بازیکنان نیز خواستار جدایی زودهنگام از پرسپولیس نشده‌اند و با وجود نارضایتی تصمیم به ماندن گرفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها