يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۹۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ثبت نام بیش از ۸۲۰ هزار نفر؛
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین فرصت برای ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ را چهارشنبه ۱۸ آبان ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۲۰ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه فرایند برگزاری آزمون نوبت اول در دی ماه سال جاری باید بلافاصله پس از پایان ثبت نام آغاز شود هیچ فرصتی دیگری برای تمدید ثبت نام یا ثبت نام مجدد وجود ندارد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از ۸ آبان ماه سال جاری آغاز شده بود و پس از تمدید چهارشنبه ۱۸ آبان ماه پایان می‌پذیرد و امکان ثبت نام پس از این تاریخ به هیچ عنوان وجود ندارد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دو نوبت، خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم نیز می‌توانند از این فرصت برای سنجش توانایی علمی خود استفاده کرده و در آزمون نوبت اول شرکت کنند و نتایج آن برای دو سال معتبر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها