أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۹۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۹ آبان ۱۴۰۱
رئیس جمهور از طرح ملی کمربندی جنوبی پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان که به منظور دیدار با مردم و بازدید از طرح های نیمه تمام وارد شهرستان پاکدشت شده است از طرح ملی ۳۱ کیلومتری کمربندی جنوبی این شهرستان بازدید کرد.

این پروژه از ۱۴ سال پیش آغاز شده اما به دلیل کمبود اعتبارات تا کنون تکمیل نشده است.

آیت الله رئیسی همچنین با اشاره به مشکل تملیک اراضی در این پروژه‌ها و مطالبات مردم به معاون اجرایی ماموریت داد تا با ارزیابی و برآوردهای دقیق نسبت به تخصیص بودجه و رفع مشکل این پروژه اقدام کند تا مردم شاهد گشایش و بن‌بست شکنی در این پروژه‌های معطل مانده باشند.

به گزارش فارس، دیدار مردمی، بازدید از طرح های نیمه‌تمام شهرستان، افتتاحی فاز تکمیلی بیمارستان زعیم ، کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی امیرالمومنین (ع) ، شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این شهرستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها