يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۱۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۳ آبان ۱۴۰۱
کی‌روش:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به دلیل انتخاب چهار دروازه‌بان در لیست نهایی جام جهانی قطر، به شایعات روز گذشته درباره لیست تیم ملی هم واکنش نشان داد و گفت: منافع تیم همیشه بالاتر است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت: اجازه بدهید عذرخواهی کنم به خاطر لغو کنفرانس خبری دیروز. قرار بود لیست را اعلام کنیم ولی مجبور به لغو نشست شدم. بعد از آخرین مشاهداتمان تا شب گذشته بخصوص در ترکیه، لیست ۲۵ نفره را اعلام کردیم.

وی افزود: چهار دروازه بان در لیست داریم. نه تنها به خاطر اینکه آنها استحقاقش را دارند بلکه می‌توانند از تمرینات ما حمایت کنند. اعتقاد شخصی من این است که این بازیکنان تعادل بهتری در تیم از بعد گروهی به ما خواهند داد.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: از بعد شخصی، کار بسیار دشواری برایم بود که چند بازیکن را از لیست کنار بگذارم. برای یک سرمربی همیشه تصمیم سخت و دشواری است چون آن بازیکنان هم استحقاقش را داشتند که در تیم ملی باشند. وقتی می‌خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم، باید تصمیمی باشد که تعادل خوب و راهکار عمیقی به تیم بدهد.

کی روش ادامه داد: بعد از مصدومیت امید ابراهیمی، امیدوارم دیگر بازیکن مصدومی نداشته باشیم. باید از مصدومیت‌ها جلوگیری کنیم. این تصمیم از بُعد تعادل کلی تیم هم بود. امروز ایران را ترک می‌کنیم. کاری که فکر می‌کردیم مقدور است را انجام دادیم. همه متوجه هستند این یک آماده سازی صحیح برای جام جهانی نبود ولی این هم جزوی از برنامه است همینطور به خاطر شرایط بعد از کرونا که باید آن را قبول کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: طبق محدودیت‌ها و شرایطی که داشتیم، بهترین تلاش را کردیم. قسمتی از این آماده سازی را مدیون همکاری باشگاه‌ها هستیم که از تک تک آنها و بخصوص سرمربیان و مسئولان باشگاه‌ها تشکر می‌کنیم. امروز اینجا را ترک می‌کنیم. هواداران فوتبال ایران در قلب ما هستند و بیشترین تلاش را می‌کنیم.

کی روش در خصوص شایعاتی که پیرامون لغو نشست خبری تیم ملی و فشارها روی او برای لیست تیم ملی گفت: همیشه شایعات اطراف ما هست. سردار همراه یکی از مربیان بدنساز ما از دیروز وارد قطر شده است. این نشان می‌دهد این مسائل منتفی است.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین ادامه داد: من شرایط را پنهان نکردم. یکسری مسائل و مشکلات هست ولی وظیفه ما است که این مشکلات را حل کنیم. همیشه تلاش می‌کنم بجنگم و مسائل را حل کنم. شما مرا سالهاست که می‌شناسید. علاقه دارم که بهترین راهکار را برای تیمم انجام بدهم. مبنای تصمیمات من این است که منافع تیم بالاتر از منافع بازیکن و مربی باشد. تلاش کرده‌ام تیم را در نقطه بالاتری قرار بدهم. مهمترین مسئله این است که امروز اینجا هستیم و آخرین جلسه تمرین را انجام می‌دهیم. تیم پیشرو ایران از الان کارش را شروع کرده است و آنها از دیروز وارد قطر شده‌اند. هم مربیان و هم بازیکنان دیروز وارد قطر شده‌اند. همه چیز پیش می‌رود.

کی روش خاطرنشان کرد: ما افراد حرفه‌ای در فوتبال هستیم. چارچوب انگیزشی که پیاده می‌کنم این است که ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم مثل صنایع و حرفه‌های دیگر مثل پزشکان، کشاورزان، صنعتگران و… ما سازنده خوشحالی و افتخار و غرور هستیم. تمام تلاشمان این است که به بهترین‌ها متعهد باشیم، با روحیه جنگجویانه و برد بازی کنیم. سعی می‌کنیم موفقیت را برای فوتبال ایران کسب کنیم. نمی‌خواهم کسی شکی داشته باشد راجع به این اصل بسیار پایه‌ای و اساسی فوتبال. وظیفه ما این است که درون زمین یک الگو و یک تیم متحد باشیم. به عنوان سازندگان غرور و افتخار بیشترین تلاش را برای هواداران فوتبال ایران می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها