يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۱۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۳ آبان ۱۴۰۱
تعدادی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز پنجشنبه هفته جاری برای دریافت روادید آمریکا راهی دوبی خواهند شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، با وجود عدم همکاری مناسب آمریکایی‌ها برای صدور روادید تیم ملی کشتی آزاد در ابتدای راه، سرانجام وقت سفارت برای تیم ایران صادر شد اما باتوجه به اینکه بسیاری از کشتی‌گیران درگیر مرحله پایانی لیگ برتر هستند و باید روز جمعه برای تیم‌های‌شان روی تشک بروند، تعدادی از اعضای تیم ملی روز پنجشنبه هفته جاری راهی دوبی خواهند شد.

فدراسیون کشتی به‌دنبال تعیین وقت جدید برای سایر اعضای تیم است که می‌توانند بعد از برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر راهی دوبی شوند و در سفارت آمریکا در امارات حضور پیدا کنند.

جام جهانی کشتی آزاد طی دو روز 19 و 20 آذر ماه در آمریکا برگزار می‌شود و تیم ایران به‌عنوان نایب‌قهرمان مسابقات جهانی 2022 یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌هاست.

تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی فرنگی که روزهای 14 و 15 آبان در باکو به انجام رسید موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها