يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۱۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۳ آبان ۱۴۰۱
ستاره پرتغالی منچستریونایتد سکوت خود را شکست. او تاکید کرد که در شیاطین سرخ احساس خیانت از سوی باشگاه، سرمربی و بازیکنان می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سان، کریستیانو رونالدو بدترین فصل فوتبالی خود را تجربه می‌کند. او در فصل جاری حواشی زیادی داشته است و به نظر می رسد که جدایی او از یونایتد در زمستان قطعی است. رونالدو سکوت خود را شکست و درباره وضعیت خود در تیم صحبت کرد.

این فوق ستاره پرتغالی گفت: منچستر یونایتد تلاش کرد تا من را مجبور به جدایی کند و این تنها نقشه سرمربی تیم نبود بلکه بازیکنانی هم در باشگاه از او حمایت کردند. در منچستر احساس خیانت کردم. احساس کردم که بعضی از حضور من در منچستر یونایتد خوشحال نیستند و این مربوط به فصل جاری نمی‌شود بلکه فصل قبل هم چنین احساسی داشتم. دوباره می‌گویم که منچستر یونایتد عملا به من خیانت کرد.

رونالدو در ادامه درباره تن هاخ گفت: من به تن هاخ احترام نمی‌گذارم چرا که او هم به من احترام نمی‌گذارد. درباره رالف رانگنیک هم باید بگویم که او اصلا سرمربی نبود چرا که من پیشتر درباره او چیزی نشنیده بودم. سولسشایر تنها مربی بود که در منچستر یونایتد به من احترام گذاشت. از زمان جدایی فرگوسن هیچ تغییری در باشگاه به وجود نیامده است. من از منچسترسیتی هم پیشنهاد داشتم اما فرگوسن به من گفت که نباید راهی سیتی شوم و من هم موافقت کردم

او در ادامه صحبت های انتقادی خود گفت: در منچستریونایتد اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود تا این تیم به سطح منچستر سیتی و یا لیورپول و حتی آرسنال نرسد. با این حال باید تاکید کنم که من منچستر یونایتد را دوست دارم و هوادارانش همواره در قلب من هستند. اگر سران یونایتد می خواهند که دوباره تیم به روزهای اوج برگردد باید از نو باشگاه را بسازند. آنها باید چیزهای زیادی را تغییر دهند.

رونالدو درباره انتقادهای هم تیم های سابقش از جمله وین رونی گفت: واقعا دلیل چنین چیزی را نمی دانم. شاید به این خاطر است که رونی خداحافظی کرده است و من همچنان ادامه می دهم. شاید به این خاطر است که من همچنان بهتر از او هستم (با خنده).

او در پایان درباره وضعیت باشگاه گفت: من براین باور هستم که باید همه حقیقت را بدانند. من برای باشگاه بهترین ها را می‌خواستم و به این خاطر به یونایتد برگشتم اما از زمان رفتن فرگوسن هیچ تغییری حتی در زیر ساخت های باشگاه به وجود نیامده است. بعضی چیزها در باشگاه منچستر رخ می دهد که باعث می شود تا هم بازیکنان به سطح کیفی بالا نرسند و هم تیم پیشرفت نکند. این تیم باید در اوج باشد نه این شرایط را تجربه کند. فرگوسن هم بهتر و بیشتر از هر کسی می داند که باشگاه در مسیر درستی نیست. همه می دانند که تیم وضعیت خوبی ندارد به جز کسانی که نمی خواهند بدانند و یا خود را کوری زده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها