يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۳۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۵ آبان ۱۴۰۱

پایگاه 598: ما از تهدیدات شیطان بزرگ و شیطانک های داخلی و ترقه بازی های آنان هراسی بدل نداریم و برای آن ارزشی قائل نیستیم. نه تنها از مرگ واهمه ای نداریم، بلکه در انتظار آنیم که ما را در آغوش کشد و با جامه خونین بدیدار خالق خویش برویم.

ما برای خدمت به انقلاب و کشور تلاش می کنیم و برای زنده ماندن انقلاب، همه چیزمان و حتی جان ناقابلمان را فدا می کنیم . از جان خویش نیز حفاظت میکنیم تا بتوانیم خدمت بیشتری داشته باشیم. و در صورت سبوعیت تان ، مشتاقانه از آن استقبال می کنیم.

ترورهای منافقین کوردل در سالهای 60 ، سبب جوشش بیشتر در دفاع مقدس شد و کشتارهای صدامیان ، به برکت خون شهدا سبب شکل گیری محور مقاومت در منطقه شد، و بکشید ما را، ملت ما بیدارتر و انقلاب اسلامی در جهان پویا تر میشود!

همرزمان در کنارمان در جبهه های دفاع مقدس و سوریه وعراق پر کشیدند و در منای مکه ایستاده به دیار حق شتافتند و حسرتی بردلمان گذاشته اند و جا مانده اید، بشدت دلمان برای ملحق شدن به انان می تپد و به انتظار نشسته ایم . اگر مردید به میدان بیایید تا درسی شود برای انان همه چیزشان دنیاست!

ملت ما به برکت نهضت حسینی، ملت شهادت بوده و از مرگ در راه خدا واهمه ای ندارد. و بفرموده امام خمینی "با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.‏‎ ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی‏‎ ‎‏شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت‏‎ ‎‏می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور‏‎ ‎‏را باطل می داند. اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیتهای بزرگ ما، شخصهای بزرگ‏‎ ‎‏ما، اسلام ما تأیید می شود. " ( صحیفه امام  خمینی جلد ۷ ص ۱۸۳ )

 

اقتلونا ، ستكون أمتنا أكثر يقظة وستكون ثورتنا أكثر ديناميكية!

Kill us, our nation will be more awake and our revolution will be more dynamic!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها