يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۴۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تیم ملی فوتبال ایران که روی کاغذ مهمان انگلیس، در دیدار با این تیم با لباس‌های یک دست قرمز رنگ به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲، روی دوشنبه(۳۰ آبان ۱۴۰۱) در ورزشگاه خلیفه قطر به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود.

با توجه به این که تیم ملی انگلیس روی کاغذ میزبان این دیدار محسوب می‌شود، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر انگلیس از پیراهن قرمز خود استفاده خواهد کرد و انگلیس نیز پیراهن سفید خود را بر تن می‌کند.

دیدار تیم‌های ایران و انگلیس روز دوشنبه ساعت ١۶:٣٠ آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها