أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۴۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۹ آبان ۱۴۰۱
در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

این اطلاعیه افزوده است: این تیم متشکل از اراذل و اوباش درجه یک استان، دارای سابقه قضایی و وابستگی به جریان نفاق که با تهیه سلاح جنگی در شامگاه ۲۵ آبان اقدام به شهادت ۲ نفر از بسیجیان و یک نفر از نیروهای فراجا کردند.

در این اطلاعیه آمده است: در بازرسی از منازل این افراد بمب‌های کپسولی دست‌ساز و انواع سلاح سرد و گرم کشف شد. 

جا دارد از همکاری مردم شهید پرور و دستگاه‌های همکاری کننده در این خصوص تقدیر و تشکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها