يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۰ آبان ۱۴۰۱
پس از استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، محمد رضوانی‌فر به عنوان جایگزین عشقی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، پس از تایید استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس، جلسه شورای عالی بورس برای بررسی این موضوع برگزار شد.

به گفته یکی از اعضای شورای عالی بورس، محمد رضوانی‌فر که به عنوان گزینه جایگزین عشقی معرفی شده بود، در نهایت در جلسه امروز شورای عالی بورس به عنوان رئیس سازمان بورس انتخاب شد.

گفتنی است؛ رضوانی‌فر متولد ۱۳۵۶ و دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) است. وی مدیرعاملی شستا، تیپیکو و گروه البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها