أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۷۵۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بازیکن سابق فوتبال بار دیگر دروغی را برای فریب مردم منتشر کرد.

به گزارش پایگاه 598، علی کریمی که این روزها با دروغ های پی در پی اش به دنبال زنده نگهداشتن شعله اغتشاشات در ایران است، روز گذشته نیز پست جعلی دیگری را منتشر کرد.

وی در یکی از استوری‌هایش فیلمی تحت عنوان هشدار درباره به رگبار بستن مردم ایذه توسط نیروهای مسلح را منتشر کرده و برای تحریک مردم گفته مردم بشینیم، قتل عام می‌شویم.

دروغ‌های علی کریمی پایان ندارد؛ این‌بار به نام ایذه +عکس

 

این درحالی است که فیلم ادعایی چند ماه پیش در فضای مجازی منتشر شده بود و مشخص است که مربوط به اتفاقات اخیر نیست.

دروغ‌های علی کریمی پایان ندارد؛ این‌بار به نام ایذه +عکس

چند ثانیه سرچ در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای او،‌ روز ۱۶ می ۲۰۲۲ یعنی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب منتشر شده است و علاوه بر این موضوع مردم ایذه می‌دانند که هوای شهرشان در این روزها اینگونه بارانی نیست و جادوگر سابق این بار فیلم رزمایش شهرهای شمالی بسیج را به دنبال کننده‌هایش غالب کرده است.

چند هفته پیش نیز شایعه‌ای در فضای مجازی با ادعای استقرار تانک و نفربر مقابل درب ورودی صداوسیما منتشر شده بود که بر خلاف ادعای معاندان مربوط به برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس بود.

 

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها