أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۵۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۱ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمهور در نامه ای از آیت الله شیخ جعفر سبحانی یکی از مراجع تقلید بابت اهدای یک دوره تفسیر که از سوی معظم له تألیف شده، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در نامه ای از آیت الله شیخ جعفر سبحانی یکی از مراجع تقلید بابت اهدای یک دوره تفسیر که از سوی معظم له تألیف شده، قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است: "در خدمت مجموعه نفیس و فاخر 30 جلدی «منیه الطالبین فی تفسیر القرآن المبین» قرار گرفتم. بی شک این گنجینه جاویدان که نشان از تدقیق و تحقیق و ژرف نگری و تلاش های مجاهدانه جنابعالی می‌باشد برای اینجانب و تمامی محققان و قرآن پژوهان بس گرانبها و و منبع ارزشمندی خواهد بود.
با آرزوی سعادت و سلامت، دوام توفیقات و طول عمر با عزت حضرتعالی را در ترویج آموزه های اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام از درگاه الهی مسئلت دارم."

این نامه از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تقدیم حضرت آیت الله سبحانی شد.

گفتنی است، آیت الله العظمی سبحانی پیش تر یک دوره تفسیر که به قلم خود ایشان در 30 جلد منتشر شده است را به رییس جمهور اهدا کرده بودند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها