أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۷۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
بعد از گذشت حدود هفتاد روز از زمانی که فتنه اغتشاشات کلید خورد، حالا دیگر واقعیت اغتشاش و آشوب برای بی‌اطلاع‌ترین مردم هم آشکار شده است.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: جهان‌نیوز در این باره ضمن مرور برخی اخبار و اتفاقات نوشت: موارد بسیاری هست که نشان می‌دهد حامیان این حوادث با ایران قوی مشکل دارند.

برنامه بمب‌گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی و ضدانقلابی جان خود را از دست می‌داد؟ در جریان اغتشاشات اخیر از اولین اقدام‌ها، بارها به پرچم ایران جسارت شد. همچنین در بازی ایران انگلیس عده‌ای در فضای حقیقی و مجازی از باخت ایران خوشحال شدند و برای گل‌های انگلیس سوت و کف زدند. به فرض رویایی‌شان، اگر جمهوری اسلامی در همین ایام سقوط می‌کرد، تیم ایران به جام جهانی نمی‌رفت؟ و آیا بازیکنانی غیر از همین بازیکنان در مقابل حریفان خود قرار می‌گرفت؟ (همین‌ها بعد از پیروزی ایران مقابل ولز که موجب شادی و جشن مردم در خیابان‌ها شد، عزادار شدند!)

نویسنده می‌افزاید: تروریست‌های حرم شاهچراغ و یا ایذه و اصفهان و یا عاملان عملیات ترور در مجلس شورای اسلامی دنبال کشتن مدافعان نظام و بسیجی و سپاهی بودند و یا با ترور کور، جان هرکسی را که توانستند گرفتند؟ برنامه بمب گذاری در دو هواپیمای مسافربری که اخیرا افشا شد، ویژه کشتن مدافعان جمهوری اسلامی بود یا آنکه هرکسی مسافر آن هواپیما بود اعم از انقلابی، ضدانقلاب و بی‌تفاوت جان خود را از دست می‌داد؟

هدف آمران گروه‌های دستگیر شده برای برنامه بمب گذاری در بین اغتشاشگران، حذف بسیجیان بوده و یا اتفاقا مستقیما قصد کشتن همین مثلا معترضان را به نیت نسبت دادن به جمهوری اسلامی داشتند؟

بوش، اوباما، ترامپ و بایدن همه در دوران خود جسورانه از حمله نظامی به ایران و یکسان کردن ایران با خاک گفته‌اند. به فرض وقوع این خیالات خام، فقط حامیان جمهوری اسلامی مورد هدف واقع می‌شدند یا همه ملت ایران با هر نوع تفکر و حتی مخالفت جدی با جمهوری اسلامی؟

تجزیه‌طلبان کرد(کومله و دموکرات) رسما و صریحا حضور خود در عملیات‌های مسلحانه جوانرود، مهاباد، پیرانشهر و بوکان را اعلام کردند.

امثال مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون، با شعارهایی از جنس زن، زندگی، آزادی به نشست ناتو رفته و درخواست حمله نظامی به ایران کردند. به فرض تحقق این رویاها، اگر ناتو به ایران حمله کند، چگونه بین کشته شدن مثلا معترضان با حامیان جمهوری اسلامی فاصله ایجاد می‌شود؟ قرار است کدام زیرساخت‌هایی که برای خدمت به مردم آماده شده نابود شود؟

بله همه دعواها سر ایران است. دشمنان با «ایران قوی» مشکل دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها