يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲؛
الماس بلژیکی اذعان دارد که نسل طلایی بلژیک در حال پیر شدن است و شیاطین سرخ اروپا، امسال هم شانسی برای کسب جام جهانی نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، کوین دی بروینه هافبک درخشان باشگاه منچسترسیتی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با مراکش، اذعان داشت که نسل طلایی بلژیک اواخر دوران حرفه ایی خود را سپری می کند و تیم فعلی قدرت فتح این تورنومنت را ندارد. دی بروینه اعتراف کرد که بهترین دوران این تیم در جام جهانی روسیه بود و بهترین زمان ممکن برای فتح جام جهانی در همان سال 2018 بود که موفق به انجام این کار نشدند و به مدال برنز بسنده کردند. 
حالا پس از 4 سال، برخی از ستاره های آن تورنومنت سنشان بالا رفته یا دیگر در تیم حضور ندارند، بنابراین هافبک 31 ساله شانسی برای تیم ملی کشورش قائل نیست و با این صحبت ها توقعات را از هموطنانش به حداقل مقدار ممکن رسانده است.

ناامیدی بلژیکی ها از سخنان دی بروینه

دی بروینه در مصاحبه با گاردین گفت : 
" ما تیم خوبی داریم، اما در حال پیر شدن است. اخیرا چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم. ما بازیکنان جدید و خوبی در تیممان داریم اما وقتی که از بیرون به تیم خودمان نگاه می کنم به این نتیجه میرسم که آنها در سطحی نیستند که سایر بازیکنان در سال 2018 بودند. 
من وظایفی که در زمین باید انجام دهم را به خوبی می دانم و از پس آنها نیز برمیایم، اما تفاوت جسمی را در مقایسه با هشت سال قبل احساس می کنم. من به درمان و استراحت بیشتر نیاز دارم. "

تیم ملی بلژیک که در دهه اخیر لقب «نسل طلایی» را با خود به یدک کشیده است، در جام جهانی روسیه بهترین نتیجه تاریخ خود را گرفت و رتبه سومی را متعلق به خودش کرد. با این حال، ستاره های درخشان این کشور وارد دهه چهارم زندگی خود شده اند و جام جهانی قطر، شاید آخرین فرصت خودنمایی بزرگانی چون هازارد، دی بروینه، لوکاکو، توبی آلدرویرلد، یان فرتونگن و مرتنز در این رقابت ها باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها