أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۷۸۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
یکی از این گزینه‌ها، جانشین قربان بردیف می‌شود
به دنبال جدایی ناگهانی بردیف باشگاه تراکتور در تلاش است تا هر چه سریع‌تر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، تراکتور با جدایی ناگهانی بردیف حالا بیش از اینکه تمرکز خود را روی برنامه‌های آماده‌سازی معطوف کند در تلاش است تا هر چه سریع‌تر جانشین این مربی را پیدا کرده و با او قرارداد امضا کند. بعد از نهایی شدن قطع همکاری طرفین، شاهد مطرح شدن گزینه‌های متعددی حول نیمکت تراکتور هستیم که اکثر آنها، نام‌های آشنا هستند.

با توجه به اینکه در این مقطع از فصل عملا مربی بدون تیم زیادی در بازار وجود ندارد، کار تراکتور برای انتخاب جانشین بردیف بسیار سخت است. این باشگاه اما مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرده است. همان گونه که در خبرهای روزهای گذشته مطرح شد، ساغلام یکی از مواردی است که تراکتوری‌ها در حال مذاکره با او هستند.

از منابع آگاه خبر می رسد که تراکتوری‌ها با دو مربی شاغل در لیگ برتر ایران نیز تماس‌هایی داشته‌ و از آنها برنامه خواسته‌اند. برخی منابع از مذاکره آنها با اسکوچیچ نیز خبر داده اند که از صحت آن اطلاعی در دست نیست. 

باشگاه تبریزی که سعی کرد جدایی بردیف را با وجود ماهیت عجیب و غیرعادی آن، مسالمت‌آمیز نشان دهد هنوز برنامه و گزینه‌های خود را برای انتخاب سرمربی جدید، به صورت رسمی اعلام نکرده و مثل همیشه ترجیح داده که در پشت صحنه مذاکرات را پیش برده و انتخاب نهایی را در آخرین لحظه اعلام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها