امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۷۸۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
سرلشکر سلامی:
فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.

به گزارش پایگاه 598، سردار سرلشکر حسین سلامی در رزمایش شکوه و اقتدار بسیجیان که در محل دهکده المپیک زاهدان برگزار شد، افزود: امروز برای این بنده حقیر، یک روز پر افتخار و فراموش ناشدنی از خاطره دل انگیز حضور باشکوه امت واحد و حماسه آفرین مردم سیستان و بلوچستان است که همواره در صحنه و خاطر بنده باقی خواهد ماند. وی ادامه داد: امروز بسیج همچنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی سربلند است.

وی گفت: کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است، همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود که معدود انسان‌های گمراه و فریب خورده هستند به جنگ انقلاب شکوهمند این ملت، امنیت و وحدت ملی آمده است.

سلامی افزود: وقتی در افق و دوردست به این سپاه دشمن نگاه می‌کنیم در صحنه سیاسی آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آلمان، فرانسه و آل سعود را می‌بینید که با رسانه‌های فتنه انگیز و تفرقه افکن و دروغ پرداز خود در صدد نفوذ به قلب و ذهن جوانان این سرزمین هستند تا بتوانند بلکه یونیفرم نظامی رژیم آمریکا را بر تن بخشی از مزدوران فریب خورده کنند اما این ملت کاملاً آگاه است.

کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد/ملت ایران آگاه است

فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: دشمن خواب‌های آشفته زیادی می بیند، او در توهم رویاهای باطل خود به سر می‌برد، در ذهن دشمن که اولین شکست خورده و فریب خورده عملیات روانی خودش است، دشمن اولین کسی است که از رسانه‌های خودش شکست می خورده او اولین کسی است که محاسبات اشتباه و غلط خود را بر پایه گزارشات دروغ خبرنگاران و رسانه‌هایش قرار داده است او اشتهایش تحریک شده است، هوس‌هایش به صحنه آمده است.

وی گفت: دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند، او نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها